Wysłany: Sob Lut 14, 2009 19:09 [R416] Nie działa centralny zamek
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam.
Jestem nowy:-) mam już ROVERKA dłuższy czas ogólnie serwisowany wymieniałem sporo rzeczy, natomiast dziś pojawił się ogromny problem, Pan od którego kupiłem samochód poinformował mnie, że samochód został rozbroiony z fabrycznego alarmu i, że można odłączyć akumulator i swobodnie go ładować, tak wię dziś rano zabralem się do pracy odłączyłem go, podłączyłem do prostownika naladowałem, i po podłączeniu go spowrotem do samochodu CISZA, centralny nie działa z pilota, oprócz tego, po wejściu do samochodu(przy użyciu koluczyka) i włożeniu kluczyka do stacyjki samochód milczy a dźwięk o braku rozbrojenia alarmu odzywa się ciągle, nie mogę zapalić samochodu zero reakcji.
Próbowałem:
* otworzyć smochód za pomocą kluczyka
*4x wciskałem przycisk zamykania
ale dalej nic, co mogę robić czytałem o awaryjnym wyłaczeniu imo, ale nie wiem jaki jest kod do mojego samochodu:-(
pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedzi jakie dacie:-)
jeżeli ktoś potrzebuje innych informacji mogę opisać wszystko dokładnie, możliwe, że źle sformulowałem pytanie,
czytając różnego rodzaju posty zauważyłem że: sTERYD jest osobą bardzo poinformowaną w temacie, były już problemy podobne, ale nie taki same, także jeżeli dostane chociaż namiar na temat podobny będę bardzo wdzięczny.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 14, 2009 19:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
centralny nie działa z pilota, oprócz tego, po wejściu do samochodu(przy użyciu koluczyka) i włożeniu kluczyka do stacyjki samochód milczy a dźwięk o braku rozbrojenia alarmu odzywa się ciągle, nie mogę zapalić samochodu zero reakcji.
Czesc
Mam Roverka od niedawna i mialem podobnie. Po wyjeciu akumulatora, naladowaniu i wsadzeniu go z powrotem nic nie dzialalo rowniez kasowanie "4xguzik zamykania w pilocie". Dodatkowo wskaznik temperatury wedrowal na max zaraz po wsadzeniu kluczyka.
Problemem okazal sie przewod masy idacy od klemy(-) do karoseri. Nie stykal w miejscu gdzie jest przykrecony srubka . Polecam przyjrzec sie temu miejscu. Odkrecic, wyczyscic, posmarowac smarem grafitowym.
U mnie pomoglo
dzięuje bardzo za odpowiedź, jeżeli chodzi o zasilanie jest wszystko wporządku chodzi o działanie stacyjki i te "pikanie" mam parę rzeczy dodanych do tego roverka, założyłem, automatyczny przełącznik do świateł, po przekręceniu kluczyka do miejsca "zapalania" światła włączają się automatycznie oprócz tego dmuchawy działają. podświetlanie jest.
Pan od którego kupiłem samochód poinformował mnie, że samochód został rozbroiony z fabrycznego alarmu i, że można odłączyć akumulator i swobodnie go ładować,
Twoj problem to jednocześnie rozwiazanie
ktoś wymontował fabryczny alarm i dał ciala spróbuj się dowiedzieć co to za alarm, a najlepiej kto go montowal dokładnie i niech najlepiej przywróci stan sprzed ingerencji.
Poszukaj też w papierach, może masz kod awaryjny do immo, dzięki ktoremu odpalisz auto mimo niedziałającego alarmu. najprawdopodobniej to w ten sposób został wcześniej wyłączony
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Problem rozwiązany.
Człowiek od którego kupiłem samochód mieszka w Krakowie a ja kilkaset km. od niego, także przywrócenie poprzedniego stanu byłoby nie możliwe(możliwe ale za drogie)
znalazłem dobrego elektronika, który przy użyciu oprogramowania zdjął wszystkie zabezpieczenia, łaczyło się to z założeniem nowego sterownika do centralnego zamka, koszt wszystkiego to 620zł(brak możliwości zespolenia starego pilota z samochodem)
300zł elektro-mechanik
60zł wypożyczenie lawety(przyczepki) na 12h
260zł założenie nowego sterownika(2 piloty, sterownik plus siłowniczek)
odrazu diagnoza świec zamówiłem sobie 4 szt(2 lipnie sięs prawują):
Champion nr katalogowy: EON1
przy okazji pytania:
mam gaz w sekwencji BRC IV gen. po wymianie filtrów, itd,
klijent, który się tym zajmuje powiedzial mi, że mam za bogatą mieszanke paliwa i dlatego dużo mi spala,
ogólnie z autem nie mam problemów, ale co może być przyczyną tak duzego spalania(ok 14l benzyny), sonda jest ok, rozrząd, oleje filtr paliwa, filtr powietrza, f. oleju, olej, wymienione, kable od świec też, wymieniałem sobie nawet chłodice i tylnią piaste za autko dałem 10 tys. a włożyłem już sporo, chcialbym wreszce zakończyć kwestie finansowe:-)
zostało mi:
*problem ze spalaniem
*siłowniki do bagażnika
*świece
ps. za nim je kupiłem koleś wymienil w nim, układ wydechowy kompletny, uszczelke pod głowicą, ja naprawiłem klimatyzację oraz sam odgrzybiłem korzystając z waszego poradnika za co serdecznie dziękuje:-)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum