Czy ktoś z was ma może takie same lub podobne i może mi coś powiedzieć na ten temat? Czy dobrze się sprawują czy nie ma żadnych kłopotów przy zakładaniu itd.? Czy widoczność w nocy jest lepsza czy może gorsza?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 21, 2009 17:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym się nie zastanawiał tylko kupował a do tego wsadził żarniki xenonowe takie z temperaturą barwy 6000K. A tak na marginesie to sam choruje na takie i się cały czas zastanawiam dlaczego nie ma zamienników do mego R400.
No właśnie !
I znowu zaczęło się o ksenonach, a pytanie było o konkretne lampy, z konkretnymi żarówkami.
Też przymierzam się do kupna, tylko potrzebuję opinii użytkowników z naszego forum,
bo sprzedającym nie do końca można wierzyć, niestety.
Pozdrawiam.
Zastanawiałem się nad takimi lampami, ogólnie to opinie są podzielone są tacy co twierdzą: po co poprawiać fabrykę, a są i tacy którym to się podoba.
Rozmawiałem z paroma osobami co mają takie lampki w innych autach, widziałem jak świecą i bardzo mi się to podoba.
Z tego co wiem to dyskusje i na ten temat były, wg mnie jeśli masz pieniążki to kupuj, R zyska na wyglądzie i przy okazji będziesz miał dobre światła jedyne słuszne to właśnie takie, broń boże chromy
Nie wiem na ile to prawda ale podobno niektóre lampy są skopane i ciężko albo niemożliwe jest ustawienie ich, poczekajmy na opinię innych.
Jakbym miał luźne 600zł to bym założył takie
[ ]
Chesterrr napisał/a:
Czy widoczność w nocy jest lepsza czy może gorsza?
Jestem pewny, gorszych świateł niż w R nie widziałem! nawet w maluchu miałem mocniejsze światła. Przy "aniołkach" wiązka światła nie jest tak rozproszona jak przy zwykłych.
Tylko kwestia tego czy w tych światłach nie występuje problem o którym pisałem.
Te które widziałem w innych samochodach opel astra, bmw3, megane dużo lepiej świeciły niż seria
Miałem takie w oplu .. powiem tak: samochodzik szczególnie jak dla mnie z wersją black wygląda o niebo ładniej .. przy zamianie na nowe lampy zawsze będą świecić lepiej niż stare wysłużone .. co do wkładania jakiś tam mocniejszych żarówek to bym polemizował .. lampy te są robione nie wiem z pleksy lub podobnego materiału i zwyczajnie przy używaniu mocniejszych żarówek będą się przypalać .. i w miejscach gdzie strumień światła przechodzi przez reflektor żółknie .. potem czarnieje itp ludzie z forum opla radzili jak najmniej używać długich świateł ale widzę tutaj, że niektórzy od razu chcą wkładać jakieś żarówki 9999999 mocy co do dopasowania to też zależy od producenta .. jak to bywa z zamiennikami czasem trzeba coś podgiąć a czasem przyciąć jakiś element gumowy ..
podsumowując : jak masz 600 luzem i nie chcesz wesprzeć innych forumowiczów w ich poważnych problemach ( np z kupieniem nowej turbiny ) to nowe będą świecić lepiej niż stare wysłużone .. samochodzik będzie też ładniej wyglądał, a w szczególności w nocy .. jeżeli trafisz na na dobry model to nie będzie problemu z ustawieniem ani wymianą nowych lamp .. jeżeli nie .. cokolwiek nie zrobisz ludzie będą ci napierali długimi, że ich oślepiasz .. najlepiej jakby ktoś polecił konkretną firmę kto już w twoim modelu takowe ma .. pozdrawiam
Dzięki bardzo na opinie, oczywiście czekam na kolejne:)
Co do żarówek to z tego co wiem powinnam włożyć o takiej samej mocy jak mam teraz (teraz H4, w nowych H1).
A jak wygląda sprawa z homologacją? Sprzedawca pisze, że jest norma E ale czy na pewno nie będę miała problemów z policja w razie jakiejś kontroli?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 06:53
h1 napewno świecą lepiej jak h4-wynika to z ich konstrukcji,mają wieksza strumień świetlny....
co do tego czy sie podoba czy nie nie bedę sie wypowiadał-mnie się wydaje że z co poniektórych aut to nawet refl.za 2 tys lexusa się nie zrobi,ale to moja prywatna opinia-sam też nie jeżdże jakąs super bryką....
wiem że z tymi refle.są problemy pod względem pasowania-przeważnie po założeniu zostają jakieś dziwne szpary itp.ale nie zawsze,nie ma na to reguły,czasami trzeba np na nowo ustawić blotnik lub maskę.........zdarza się tez ze np parują,a w niektórych modelach (np.206) dostaje się woda do środka............
Moje zdanie na ten temat już znasz, moja inna rada to poszukaj w swoim mieście a widze że ze Szczecina jesteś, jakiegoś sklepu tuningowego, tak abyś na żywo zobaczył jak one wyglądają i kupił je na miejscu, bo jak coś nie będzie tak to lepiej iść do sklepu niż wydzwaniać po Polsce i umawiać się na allegro.pl
Skontaktuj się z klubowiczem z Wrocławia - drlubicz on ma je założone i widziałem to na żywo jest "the best", z tego co widziałem problem jest z pasowaniem do zderzaka od dołu, ale on ci powie wszystko co i jak.
Pozdrawiam
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Nie Lut 22, 2009 14:35
Ja mam takie lampki tylko chrome, co do świecenia to jest o niebo lepiej, i moim zdaniem nie potrzebne są żadne xenonki. Co do poprawnego ustawienia, to rzeczywiście jest mały problem. U mnie to się uwidacznia bardziej dlatego że moja mama zaliczyła moim samochodem znak i zderzak trochę się wygioł i mam delikatne szpary, ale jak zmienie zderzak to będzie si. Poza tym to mocowanie górne (dwie sróby) jest jakby wyżej, także u mnie są wyregulowane maksymalnie nisko na silniczkach jak się dało, żeby nie oślepiać kierowców. Co do silniczków to jest jeszcze jeden śmieszny motyw (chyba że ja coś zrobiłem nie tak), ale silniczki w tych lampach mocuje się dogóry nogami i zamiast obniżać strumień światła, to idzie on do góry. Czyli problem włanczania długich świateł łatwo wyeliminować
Mimo wszystko efekt wizualny i świetlny uległ znacznej poprawie.
Mnie się czarne nie podobają, ale to jest rzecz gustu. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum