Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 12:40
I sprawdziłem kabelki i kostki...
Tylko kabel od czujnika oleju był uszkodzony i kostka pęknięta, teraz już nie mruga do mnie w czasie jazdy;D
Ale błąd 34 cały czas mi towarzyszy.
Czytałem, że to może zły kąt wtrysku.
Jednak samochód dobrze odpala i ma kopa do czasu zaświecenia sie check engine...
A no i pali tak 7,7l na 100 w mieście...
Może ktoś pomoże???
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 12:56
Cytat:
thef, a wiesz może co może powodować bujanie tyłu samochodu przy wyższych prędkościach???
I ogólnie niestabilne zachowanie na drodze???
Czarek byłeś na stacji diagnostycznej?
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 23:14
Chłopaki byłem i powiedzieli, że zawieszenie jest w bardzo dobrym stanie...
Brak luzów i amorki w super stanie...
Zaś ojcu znajomy wulkanizator powiedział, że mam za szerokie opony, 195/60/ R15 ro za duże???
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 14:57
Byłem na kompi, pokazało czas wtrysku 17,23...Czyli na wczesny(chyba)
Teraz ustawili 4,5 bo samochód miał problem z odpaleniem na 3 i 4.
Po jeździe mogę stwierdzić, że to całkiem inny samochód niż wcześniej;D
Wielkie dzięki za pomoc.
Pozdrawiam;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum