Chodzi mi o to, że z jednej strony na przysłonie jest przykręcona blaszka i nie wiem jak i w którą stronę to założyć. A co do regulacji to jest śrubka (ogranicznik) zamknięcia przepustnicy i nie wiem na ile ma być wkręcona. Czy zamknięta całkowicie czy jak? Po coś w końcu ta śrubka jest.
Witam!
W zadnym wypadku nic nie kręć w przepustnicy Jest tam czujnik położenia przepustnicy, który daje do kompa info w postaci zmiany napięcia w zależnośći od położenia przepustnicy w danej chwili. W ten sposób informuje kompa o ilośći paliwa potrzebnej w danej chwili do utworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej w stosunku do masy powietrza.Kręcenie śrubką, która posiada regulację bez odpowiedniej wiedzy i sprzętu zaowocuje tym że auto będzie szarpało albo gasło, jak również mogą falować obroty! Sam to przerabiałem ale każdy uczy się na błędach Haj masz nową albo używaną to zakładaj i jeźdz. Pozdrawiam
Zdjąłem przepustnicę do wyczyszczenia, rozkręciłem i przez roztargnienie zapomniałem zwrócić uwagę jak była założona przesłona (blaszka przykręcona na przysłonie w która stronę). Śrubką też ruszałem i skad mam teraz wiedzieć jak ustawić?
blaszka będzie pasować tylko w jeden sposób, (ewentualnie może być symetryczna) jest ona przykręcana do ośki od strony kolektora i gdy sprężyna dociska dźwigienkę to ma być zamknięta, więc dużo pocji nie ma... tylko pamiętaj: nic na siłę
a jesli chodzi o ustawienie śruby to niezły klops
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Miernikiem musisz zbadać na załączonym zapłonie w jakim położeniu czujnik położenia przepustnicy przechodzi z wartości 5V na zero pokręcając to śrubką oporowa przepustnicy. Gdy na mierniku pokaże sie zero to w tym miejscu ustaw śrubkę oporową i skontruj ją nakretką a bedzie dobrze Powodzenia
A tak poza tym to wyczyściłem wszystko benzyną ekstrakcyjną. Przed montażem nie trzeba tego wewnątrz czymś przesmarować choćby na tyle, żeby nie było tak czyste, że aż szorstkie?
ta blaszka powinna być z tego co kojarzę na dole przepustnicy, czyli tam, gdzie motylek zamykając się nie przechodzi przez oś obrotu... i blaszką w stronę wlotu.
to zdjęcie powinno pomóc:
(jest od strony wylotu / kolektora)
jeśli chodzi o potencjometr to nie powiem
[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 22:38 ]
Mayday napisał/a:
Na dole okienka: Nazwa załącznika/przegladaj a potem Dodaj załącznik
ale musisz najpierw wcisnąć "Podgląd" lub "Pisownia"
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Lut 26, 2009 22:47
jesli masz przepustnice w domu to krecac ta srubka (sluzy jako hamulec do calkowicie zamknietej gardzieli) ustaw aby matylek byl jak najbardziej zamkniety (zamykal calkowicie gardzie) a potem celem dopieszczenia miernik w reke i krecec ta srubeczka ustaw rezystancje TPS przy zamknietej przepustnicy 595 om.
Na zalaczniku masz gdzie sie mierzy rezystancje
EDIT: pisalem juz ze ta blaszka ma sie znajdowac na dole od strony dolotu czyli filtra powietrza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum