Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Ubywa płyn chłodniczy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Ubywa płyn chłodniczy

Prosze o pomoc!!! <obłed>!!
Autor Wiadomość
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 08:39   

oprawca_1978, mam i wiem do czego służy nasadka torx E,a pytałem o nr14 bo takiego użyłeś oznaczenia.Naprawy wykonuję bazując na własnym doświadczeniu i wiedzy, jestem przeciwnikiem napraw ,,chodnikowych''.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 15, 2009 08:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 09:03   

SeniorA napisał/a:
oprawca_1978, mam i wiem do czego służy nasadka torx E,a pytałem o nr14 bo takiego użyłeś oznaczenia.Naprawy wykonuję bazując na własnym doświadczeniu i wiedzy, jestem przeciwnikiem napraw ,,chodnikowych''.


Ja też! Dla tego do mojego samochodu nie dotknął się, nie dotknie i nie będzie się dotykał żaden "szpecjalista". I nie jestem przeciwnikiem naprawiania samochodu pod chmurką - jeśli na prawdę chce się naprawić samochód i mniej więcej wie, jak to trzeba zrobić.
Nie jest sztuką oddać samochód do pięknie wykafelkowanego warsztatu, gdzie byle urządzenie jest droższe od naszego samochodu, ale pracują w nim sami malkontenci, psuje, chamy i destruktorzy, którzy za nasze pieniądze, niszczą do reszty silniki czy inne podzespoły samochodu, a potem zbywają demagogią, mitami, opowieściami dziwnej treści czy inną pseudopropagandą. Nie muszę tego zresztą opisywać i udowadniać, wystarczy poczytać to forum.

Dla tego też, z żelazną konsekwencją polecam każdemu posiadaczowi samochodu, zwłaszcza z silnikiem Rovera serii K-16, aby naprawy jego dokonywał własnoręcznie, bo tylko w taki sposób może mieć pewność i gwarancję, że będzie to dokonane właściwie a naprawa będzie skuteczna na wiele lat i dziesiątki tysięcy kilometrów przebiegu pojazdu.
I nie kłóćmy się czy to jest nasadka nr 14 czy E-14. To jest zbywalny niuans.
Jeśli mi się udało, prostemu urzędniczynie z upadającej firmy, to i innym się powiedzie.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
jaro92 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 100
Skąd: Kłodzko Czostków



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 15:07   

Koszt nasadki to śmieszna sprawa,komplet kosztował mnie 22 zł,real:-),robiąc samemu zmieściłem się w 600 zł,uszczelki fai,głowica, obydwa kolektory ,pokrywka rozrządu,olej i płyn chłodnicy i filtr oleju no i planowanie
 
 
 
mpg 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 15:12   

A ja tak zapytam przy okazji jak bardzo płaski musi być ten wzornik płaszczyzny? Jakieś inne konkretne przykłady oprócz szkła od wagonu? Jaką powinien mieć minimalną powierzchnię? Skąd takie coś wziąć i skąd mam wiedzieć, że jest wystarczająco równe?
_________________
Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 15:44   

mpg napisał/a:
A ja tak zapytam przy okazji jak bardzo płaski musi być ten wzornik płaszczyzny? Jakieś inne konkretne przykłady oprócz szkła od wagonu? Jaką powinien mieć minimalną powierzchnię? Skąd takie coś wziąć i skąd mam wiedzieć, że jest wystarczająco równe?


A kombinuj! Ja zastosowałem to, co miałem. Ale dobra będzie np. szyba ze stołu, kiedyś była taka moda na kładzenie grubego szkła. Szkło jest wylewane na roztopioną cynę, jest tak płaskie, jak pozwala mu na to grawitacja i napięcie powierzchniowe ww. substancji.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 15:47   

Płaskość głowicy można sprawdzić liniałem (nadaje się duży kątownik traserski) i szczelinomierzem listkowym
Przykładając liniał do głowicy wzdłuż brzegów i po przekątnych trzeba sprawdzać przyleganie głowicy do rzeczonego liniału. Nie powinno być miejsca gdzie zmieści się szczelinomierz 0.05mm.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 07:16   

sTERYD napisał/a:
Płaskość głowicy można sprawdzić liniałem (nadaje się duży kątownik traserski) i szczelinomierzem listkowym
Przykładając liniał do głowicy wzdłuż brzegów i po przekątnych trzeba sprawdzać przyleganie głowicy do rzeczonego liniału. Nie powinno być miejsca gdzie zmieści się szczelinomierz 0.05mm.


Zgadza się, była i taka metoda. Można też zastosować płytę traserską oraz zwykły czarny tusz. Takie metody były już opisywane w przedwojennych książkach. Ja mam taką np. z 1948 roku. inż. Clara, napisaną przez niego jeszcze jako czynny oficer wojenny.
Tylko kto ma dostę do takich zabawek? Nikt! Trzeba kombinować z tym, co się ma w domu i garażu.
Ja zastosowałem to co miałem, z konieczności naprawy silnika w jeden dzień wydumałem coś takiego, jak papier nr 1000 i szkło wagonu kolejowego.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Di/SDi] ubywa mi płyn chłodniczy
Dawid220 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 33 Sob Sty 04, 2014 19:02
FatMatic
Brak nowych postów [R400 1588ccm 16V, 99r] ubywa płyn chłodniczy
bajer12 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pon Paź 19, 2009 21:32
bajer12
Brak nowych postów [R416] Płyn chłodniczy. Ubytki?
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Wto Lis 06, 2012 18:06
leszczu
Brak nowych postów [R416] Po HGF nadal ucieka płyn chłodniczy
+ klekot w skrzyni biegow
Lapa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Lut 28, 2009 15:39
Lapa
Brak nowych postów [R416] Szarpak, olej i płyn chłodniczy
faecd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Paź 22, 2008 21:54
Lechos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink