Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy.
Rozpórki dolna i górna:
Przed: Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.
Po:Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną UR oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.
Podczas wejścia w zakręt
Przed:przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.
Po:siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.
Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)
Przed:Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.
Po:Fender UR rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.
Boczna rozpórka dolna:
Przed:Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu.
Po:Boczna rozpórka UR stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)
Anti-Roll Bar (stabilizator):
Przed:Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.
Po:Zmodyfikowana, nowa wersja anti-roll bar’a UR o wiele skuteczniej zapobiega uciekaniu pojazdu w skręcie, doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.
Wysłany: Czw Mar 19, 2009 12:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 21, 2009 11:15
muzyczny_rover napisał/a:
Chyba zaczną lepiej zbierać na MG ZR'a ... hmmm lepsze rozwiązanie
Rowniez bedziesz musial w nim pomyslec o wymianie czesci elementow zawieszenia + montazu rozporek chcac sobie szybko pojezdzic na naszych rewelacyjnych drogach
Chyba zaczną lepiej zbierać na MG ZR'a ... hmmm lepsze rozwiązanie
Ja miałem tak jak stwierdziłem że chce zrobić coś z moim Lanosem (samochód fajny, ale po przygodach i psujący się czasami... ). Jak policzyłem koszty zrobienia silnika (swap na 2.0 150KM) do tego profi wydechu, poprawa hamulców, zawiasu, porządne alu - to się okazało że za podobne lub niewiele większe pieniądze mogę kupić 6 lat młodszego, z 4 razy mniejszym przebiegiem, bezwypadkowego, niepsującego się ZR-a, który na dodatek zawsze może posłużyć za bazę do dalszego dłubania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum