Wysłany: Sob Mar 21, 2009 18:58 [R420] Wyciek oleju.
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam Wszystkich. Proszę o pomoc, porady, jakieś propozycje. Mam problem z wyciekiem oleju. Olej wycieka w bardzo dużych ilościach w momencie kiedy odpalam silnik. Byłem u mechanika i wymienił mi simering lub oring (nie jestem mechanikiem i tak dokładnie się nei znam) Samochód jest z '97r. Rover 420TD 195tys km. jeżdżę nim od 15tys i nic się nie działo, wymieniłem taśmy rozrządu, filtr oleju i olej. Olej wycieka bardzo szybko, prawie się leje strumieniem. Napewno to nie jest turbina. Prosze o pomoc jestem tym bardzo załamany zwłaszcza że oszczędzałem na roverka 3 lata:-) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Cze 24, 2011 19:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 21, 2009 18:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
musi być to gdzieś w układzie ciśnieniowym... nie świeci Ci się kontrolka od oleju?
i czy w ogóle się zapala jak włączasz zapłon?
z jakiej okolicy mniej więcej wycieka?
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Hej nic się nie włącza, odpala bez problemu, chodzi równo i przyjemnie brzmi.
[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 19:10 ]
Cieknie nad filtrem oleju, na gg stary przypuszcza,ze mógł się zapchac filtr oleju lub którys z przewodów... Kontrolka od oleju się nie zapala.
[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 19:21 ]
Jest opcja,ze mógł się zapchac filtr oleju i przewody bo przejechałem jednak te 15tys. plus mogła się zapchać odma.
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 10:33
Cytat:
Ja już mam 15tys. W poniedziałek pojadę i wymienię filtr oleju. Dzięki
Mam nadzieję, że razem z olejem??
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
vieira ja u siebie w dieslu wymieniam olej co 10.000km
do 15.000km nie czekam bo to już jest wtedy przepracowana smoła a turbinka musi mieć dobry olej do smarowania
jeśli dokładnie tam, to .. wyglada jakby filtr był niedokręcony lub jego uszczelka walnięta. Przy wymianie filtra oleju uszczelkę należy lekko posmarować olejem przed wkręceniem, żeby się nie "uciekła" przy dokręcaniu
Nie wiem czy to moze byc to ale miałem taki sam problem , wydawało sie ze niedokręcony filtr , a to ciekło z czujnika ciśnienia oleju który znajduje się ponad owym filtrem . Nie był to jednak rover , ale moze jest tu tak samo .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum