Witam, ostatnio zauważyłem niewielki wyciek oleju w okolicy pompy podciśnieniowej vacum, chciałbym to naprawic w związku z tym mam kilka pytań:
Czy ktoś juz to robił i może się podzielic swoimi uwagami?
Czego mam się przestrzegac? Np. zapowietrzenia, czy mogę bez problemu zdjąc wszystkie przewody z pompy?
Muszę kupic nową pompke czy wystarczy uszczelka? Jeśli tak to gdzie ją dostanę?
Z góry dziękuję za odpowiedz
[ Dodano: Pią Mar 20, 2009 22:33 ]
Pompka Vacum jest zintegrowana z alternatorem
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Maj 12, 2009 22:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 20, 2009 13:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 08:07 Re: [2.0SDI] Pompa Vacum- naprawa
Niedawno - około miesiąc temu przerabiałem ten temat.
Jest tam taki nietypowy oring. I ten oring tylko musisz wymienić i będzie wszystko super.
Trudno o kupić, ale kosztuje około 20 zł - i nie daj się wrobić w wymianę całej pompy!!!!!
Gdyby coś to pisz.
A musisz to wymienić , bo w końcu zacznie lać Ci po pasku rozrządu i schlapie Ci cały przód od tej strony.
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 08:11 ]
to jeszcze ja
Gdybyś miał problem z tą uszczelką , oringiem - pisz - postaram się pomóc, bo mój mechanik zamówił w dwóch miejscach i podobno w obydwu mieli - wiec zapewne gdzies jedna leży - ewentualnie kupię Ci ją i podeślę. Może mamtakze gdzieś na wzór w tych częściach co mi wymienił.
wacek, możesz podać jakieś rozmiery tego o-ringu lub miejsce zakupu wyciągnąć od mechanika. A przy okazji widziałeś samą naprawę dużo rozbierania jest i czy trzeba odkręcać całą pompe od alternatora, czy wystarczy zdjać pasek, koło pasowe i bedzie dostęp do o-ringu
wacek, możesz podać jakieś rozmiery tego o-ringu lub miejsce zakupu wyciągnąć od mechanika. A przy okazji widziałeś samą naprawę dużo rozbierania jest i czy trzeba odkręcać całą pompe od alternatora, czy wystarczy zdjać pasek, koło pasowe i bedzie dostęp do o-ringu
dołączam się do pytania
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 14:09 ] wacek chyba że to tajemnica
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRKIIIIIIIIIIIIIII
żadana tajemnica - po prostu nie śledziłem już tego posta i nie widziałem waszych pytań.
Zaraz czytam pyatnia i odpowiadam, a przy okazji podaję mojego maila - gdyby coś to prosze pytajcie na mail - gdybym coś tutaj przeoczył:
wacek@adres.pl
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 22:17 ]
więc wiem, że ten oring był specjalnie zamawiany we Wrocławiu gdzieś - dokładnei gdzie to powiem jutro - zapytam Go - bez problemu mi powie.
Wymiary......qrcze - jutro - w dzień - ja go chyba mam w tych częściach co mi wymienił.
Nie ma problemu z wymianą tego - trzeba tylko odkręcić alternatoralternator
A może posiada ktoś książkę "Obsługa i naprawa" czy coś podobnego i mógłby zeskanowac stronę dotycząca alternatora i pompki to by na pewno wielu osobom pomogło
[ Dodano: Czw Mar 26, 2009 14:44 ]
wacek napisał/a:
we Wrocławiu gdzieś - dokładnei gdzie to powiem jutro
wacek, Witam, mam problem w R200 - r.98 2,0 SD, wyciek oleju pojawia się na jednym ze stalowych wężyków koło pompy olejowej. Byłem u mechanika odkręcił wężyk, wewnatrz był taki metalowo gumowy Oring, niestety nie mial takiego i dał na silikon. Ale znowu cieknie w tym obszarze. Co tam może pomóc???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum