Wysłany: Wto Mar 24, 2009 10:07 [R45] Świece zapłonowe
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
pomocy - jakie świece? czy koniecznie muszą być zalecane orginalne NGKPFR6N11. Przeraża mnie wydatek 240 zł.
PS. Czy zużyte świece w aucie z instalacją LPG mogą być przyczyną szarpania, gaśnięcia?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 21:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 10:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie muszą być NGK ,ja mam Championa i wszystko ładnie chodzi. Odnośnie drugiego pytania zużyte świece mogą powodować szarpanie silnika (efekt nasila się zwłaszcza przy zasilaniu LPG). Na twoim miejscu wymienił bym świece i przewody zapłonowe jak stare oraz przejrzał elementy ukł. zapłonowego (kopułkę rozdzielczą oraz palec) i ewentualnie przeczyścił.
dzięki wielkie - mógłbyś mi podać symbol świec. Czy na pewno nadają się do lpg? Jaką mają szczelinę?
buja4 napisał/a:
Nie muszą być NGK ,ja mam Championa i wszystko ładnie chodzi. Odnośnie drugiego pytania zużyte świece mogą powodować szarpanie silnika (efekt nasila się zwłaszcza przy zasilaniu LPG). Na twoim miejscu wymienił bym świece i przewody zapłonowe jak stare oraz przejrzał elementy ukł. zapłonowego (kopułkę rozdzielczą oraz palec) i ewentualnie przeczyścił.
pomocy - jakie świece? czy koniecznie muszą być zalecane orginalne NGKPFR6N11. Przeraża mnie wydatek 240 zł.
PS. Czy zużyte świece w aucie z instalacją LPG mogą być przyczyną szarpania, gaśnięcia?
skad ty masz takie ceny ?
a po drugie nie mam czegos takiego jak świece do LPG to tylko chwyt marekingowy
a jak masz swiece zuzyte to niesttey szybciej to si objawi na LPG niz na Pb czyli w takim wypadku szarpaniem auta
dzięki wielkie - mógłbyś mi podać symbol świec. Czy na pewno nadają się do lpg? Jaką mają szczelinę?
buja4 napisał/a:
Nie muszą być NGK ,ja mam Championa i wszystko ładnie chodzi. Odnośnie drugiego pytania zużyte świece mogą powodować szarpanie silnika (efekt nasila się zwłaszcza przy zasilaniu LPG). Na twoim miejscu wymienił bym świece i przewody zapłonowe jak stare oraz przejrzał elementy ukł. zapłonowego (kopułkę rozdzielczą oraz palec) i ewentualnie przeczyścił.
ja mam championa RC9YCC kupiłem w focie i jak narazie nie narzekam
pomocy - jakie świece? czy koniecznie muszą być zalecane orginalne NGKPFR6N11. Przeraża mnie wydatek 240 zł.
PS. Czy zużyte świece w aucie z instalacją LPG mogą być przyczyną szarpania, gaśnięcia?
skad ty masz takie ceny ?
a po drugie nie mam czegos takiego jak świece do LPG to tylko chwyt marekingowy
a jak masz swiece zuzyte to niesttey szybciej to si objawi na LPG niz na Pb czyli w takim wypadku szarpaniem auta
ceny z internetu - najtaniej 55 zł/szt. jak macie linki do tańszych to podajcie proszę. właśnie na lpg bardziej mi szarpie niż na pb.....
pomocy - jakie świece? czy koniecznie muszą być zalecane orginalne NGKPFR6N11. Przeraża mnie wydatek 240 zł.
PS. Czy zużyte świece w aucie z instalacją LPG mogą być przyczyną szarpania, gaśnięcia?
skad ty masz takie ceny ?
a po drugie nie mam czegos takiego jak świece do LPG to tylko chwyt marekingowy
a jak masz swiece zuzyte to niesttey szybciej to si objawi na LPG niz na Pb czyli w takim wypadku szarpaniem auta
ceny z internetu - najtaniej 55 zł/szt. jak macie linki do tańszych to podajcie proszę. właśnie na lpg bardziej mi szarpie niż na pb.....
pomocy - jakie świece? czy koniecznie muszą być zalecane orginalne NGKPFR6N11. Przeraża mnie wydatek 240 zł.
PS. Czy zużyte świece w aucie z instalacją LPG mogą być przyczyną szarpania, gaśnięcia?
skad ty masz takie ceny ?
a po drugie nie mam czegos takiego jak świece do LPG to tylko chwyt marekingowy
a jak masz swiece zuzyte to niesttey szybciej to si objawi na LPG niz na Pb czyli w takim wypadku szarpaniem auta
dzięki. właśnie mi bardziej szarpie na lpg niż na pb. czy nie ma związku rozmiar szczeliny przy lpg? podajcie jak macie adresy sklepów z tańszymi NGK - ja nic nie znalazłem poniżej 55zł/szt
[ Dodano: Wto Mar 24, 2009 11:22 ]
BoloSr napisał/a:
szosownik napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a po drugie nie mam czegos takiego jak świece do LPG to tylko chwyt marekingowy
tak samo i olej silnikowy do LPG
no dokladnie wiec jak widze ze ktos szuka oleju i swiec oraz kabli do LPG to mnie skreca
chłopaki, nie niszczcie mnie.... słyszałem tylko że w lpg powinna być mniejsza szczelina
te leppsze swiece platynow potrafi niestety kosztowac w koncu je sie wymienia co 100 tys km a nie co 20-40 jak w innych wypadkach wiec za to sie placi i tyle moge ci powiedziec ze umnie Denso kosztuje 60 zeta sztuka ale producent podaje ze wymienia sie je co 120-150 tys
a jak juz musisz wymienic i niechesz duzo wydac zapodaj Briski i bedzie dobrze i tanio ale napewno nei kombinuj z ta przerwa bo to poc na wode
Pomógł: 20 razy Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 233 Skąd: Leżajsk
Wysłany: Wto Mar 24, 2009 12:55 [R45 1,4 16V, 2001r]
Witam,
Zalecane na forum do silników serii K to świece NGK, typ:
http://moto.allegro.pl/it...r_28_bkr6e.html
Ja mam w swoim aucie świece BERU, z takimi auto kupiłem. Obecnie mają przebieg ok. 25tys.km, wyglądają extra i sprawują się bdb:
http://www.eurocar-sklep....uxf79-p-40.html
Z zakupem świec, to przyznam, że nie widzę problemu. Mieszkam w małem mieście, poszedłem zapytać o powyższe świece do AutoCentrum; pierwsze mają od ręki, drugie mogą być na drugi dzień, w cenach podobnych jak wyżej, pozdr....
Witam,
Zalecane na forum do silników serii K to świece NGK, typ:
http://moto.allegro.pl/it...r_28_bkr6e.html
Ja mam w swoim aucie świece BERU, z takimi auto kupiłem. Obecnie mają przebieg ok. 25tys.km, wyglądają extra i sprawują się bdb:
http://www.eurocar-sklep....uxf79-p-40.html
Z zakupem świec, to przyznam, że nie widzę problemu. Mieszkam w małem mieście, poszedłem zapytać o powyższe świece do AutoCentrum; pierwsze mają od ręki, drugie mogą być na drugi dzień, w cenach podobnych jak wyżej, pozdr....
ale cos mi te swiece nie pasuja do K seri chyba ze to nie do wszystkich K seri
ja kupilem NGK za 42zl koles mowil ze sa do gazu i roznia sie od mojich poprzednich swiec tzn odstep jest mniejszy od zwyklych na benzyne
Ja mam w moim leciwym poldoroverze świeczki zwykłe NGK. Zmieniłem je we wrześniu 2005 roku i do dzisiaj przekulałem na nich 84 kkm. W zeszły weekend wykręciłem je z nudów i ciekawości. Nie było z czego czyścić, piękne, suchutkie, czyściutkie, nawet w studzience środkowej elektrody nie było niczego do wyskrobywania. Wkręciłem je ponownie, nawet nie zamieniałem miejscami. Do magicznych 100 kkm przelecą bezproblemowo, zostało im do tego święta zaledwie 16 kkm, czyli jeszcze w tym roku.
A z przerwą elektrody nie ma problemu - reguluje się ją bardzo prosto. Ja robię tak - wkładam między nie pilniczek do paznokci (ma dokładnie 1mm) i stukam świecą o coś twardego. I tak jest już po "regulacji". Nie ma się tu nad czym rozwodzić.
Silnik oczywiście ma gaz, na świecach i elementach komory spalania nie ma jakichkolwiek nalotu nagaru (węgiel). Olejek Lotos syntetyk 5W40. Silnik przebieg 160 kkm w tym na gazie od 68 kkm. Przewody zapłonowe najtańsze, Janmory, kopułka, palec, cewka stare, cewka oryginał, kopułka zmieniona na używaną dwa lata temu. Zapłon granitowy.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Jeśli chodzi o BERU w moim aucie, to przyznam, że jeszcze dokładnie nie sprawdziłem czy są zamienne z w/w NGK (chodzi o ciepłotę świec), ale takie były, auto dobrze śmiga, więc na razie ich nie zmieniam pozdr...
Jeśli chodzi o BERU w moim aucie, to przyznam, że jeszcze dokładnie nie sprawdziłem czy są zamienne z w/w NGK (chodzi o ciepłotę świec), ale takie były, auto dobrze śmiga, więc na razie ich nie zmieniam pozdr...
z tymi nr to jakos dziwnie jest bo wedlug katalogu NGK Vline 28 wystepuje do starszych modeli a do nowszysch inne sa nie wiem czym sie one roznia i dlatego sie pytam moze sa one zamienne ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum