Wysłany: Sro Mar 25, 2009 21:44 [R620] Wiązka przewodów
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam, mam pytanko o wiązkę przewodów w R620 Sdi. mianowicie, po ostatnich moich postach na forum postanowiłem w końcu sprawdzic wiązkę, i ku mojemu zdziwieniu znalazłem dwa felerne kabelki; jeden był złączony na skrętkę więc go zlutowałem, gorzej jest z drugim wygląda jakby dwa ekrany z przewodów pompy były połączone razem i wydaje mi się że tak nie powinno byc. Załączam zdjęcie i proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
[ Dodano: Sro Mar 25, 2009 22:14 ]
Jakośc nie jest najlepsza, ale czego się spodziewac po zdjęciu z telefonu, jednak mam nadzieję że się czegoś dopatrzycie.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 18:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 25, 2009 21:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ekran jak najbardziej może a nawet powinien się stykać ze sobą. Zasady ekranowania są takie, że ekran się uziemia na jednym z końców przewodu. W przypadku są to tak krótkie odcinki, że nie ma to znaczenia gdzie się stykają
Mam jeszcze jedno pytanie, jeżeli komputer wymrugał błąd nastawiacza dozującego paliwo to czy on, ten nastawiacz znajduje sie na pierwszym wtryskiwaczu bo widziałem że podłączona jest do niego jakaś kostka i czy wystarczy sprawdzenie wtrysków i ewentualna wymiana końcówek? Dodam że roverek potrafi nieźle zakopcic, a to może byc spowodowane lejącymi końcówkami?
To już naprawdę nie wiem o co chodzi, wiązkę oglądałem dosyc dokładnie i nie zauważyłem większych otarc izolacji kabli poza paroma połączeniami (3 kabelki łączą się z 1)itp. to nic szczególnego, nie sprawdzałem czy ma gdzieś przebicie czy coś takiego bo nie mam aparatury, ale będzie trzeba się chyba wybrac do jakiegoś elektryka czy coś.
Ps. Link który podałeś Thef nie działa, wyświetla błąd ogólny. Dzięki.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 20:46
Bartex19881 napisał/a:
To już naprawdę nie wiem o co chodzi, wiązkę oglądałem dosyc dokładnie i nie zauważyłem większych otarc izolacji kabli poza paroma połączeniami (3 kabelki łączą się z 1)itp. to nic szczególnego, nie sprawdzałem czy ma gdzieś przebicie czy coś takiego bo nie mam aparatury, ale będzie trzeba się chyba wybrac do jakiegoś elektryka czy coś.
A wtyczki czyściłeś? A przy wejściach do wtyczek przewód się może złamać zresztą nie tylko tam.
Thef a nie wiesz czy można gdzieś dostac takiej wiązki przewodów (rozumie się używanej ale w pełni sprawnej) jeśli dobrze pamiętam to idzie ona aż od rozrusznika poprzez pompę do dwóch okrągłych wtyczek,czy nie?
Za wszelkie info będę wdzięczny.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Mar 27, 2009 20:50
Pewnie u kogoś kto sprzedaje części z rozbiórki. Tyle, że co do jakości to nigdy nie wiadomo, bo to też używane, no i trzeba uważać odnośnie anglików lub wyposażenia w klimę, bo pewnie się różnią. Można też zapewne zrobić nową wiązkę w oparciu o starą w jakimś wyspecjalizowanym zakładzie, ale co do szczegółów to się nie orientuję.
Czym może się różnic silnik SDi w angliku od europejskiej wersjii, ja mam podstawową wersję bez klimy.
A już myslałem że pójdę na łatwiznę i jakoś ogarnę tego mojego Roverka, a tu zonk, i wychodzi na to że trzeba szuka odpowiedniego modelu. Już nawet rozejrzałem się na allegro i widziałem 45-tkę z małym przebiegiem oczywiście anglik do rozbiórki, sądzisz że przypasowałoby i czy jak ja nie mam klimy to bedzie aż taka różnica? Może po prostu da się "nie podłączyc "jakiejś kostki i git będzie co? (ten z allegro to też SDi)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum