Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Mar 25, 2009 14:06 [R400] Ustawienie zbieżności/geometrii
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam, mam 2 małe problemy.
Nr 1:
Zauważyłem dopiero teraz gdy oglądałem letnie opony, że dużo szybciej ścierają mi się wewnętrzne strony opon na tylnych kołach.
Pytam więc czy można ustawić jakoś kąt tych kół, żeby było tak jak powinno być?
I problem nr 2:
Na zimnym silniku zaraz po odpaleniu trzęsie całym samochodem. Drania ustępują wraz ze wzrostem temperatury silnika. Co to może być?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 21:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 25, 2009 14:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Mar 25, 2009 14:43
Nie wiem czy dobrze to nazwę:
dolna tuleja amortyzatora tylnego lewego jest do wymiany, ale opony ścierają się po obu stronach, więc to chyba nie to. Z prawej strony jest wszystko OK. Było sprawdzane kilka tygodni temu i to w kilku "warsztatach".
PS tylko, ze jak pojedizesz na geometrie to najpierw skieruja Cie na diagnostyke zawieszenia i musisz miec w 100% sprawne. Nie wiem czy ta padnieta tulejka bedzie przeszkadzala w ustawianiu geometrii czy nie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a to że trzęsie samochodem na zimnym silniku to co to może być ?
wszystko
przede wszystkim może silnik nierówno pracować na biegu jałowym zatem cała instalacja zapłonowa do kontroli (całkiem możliwe przebicie na przewodach a i zespół rozdzielacza pewno szaleje )
druga opcja to skrajnie zużyte poduszki silnika
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
panowie a takie male pytanko.gdzie ustawia sie w roverkach ta cala zbieznosc/geometrie.bo jak po wymianie tulejek na tyle pojechalem na kontrol to klient powiedzial ze nic tu nie widzi czym mozna byloby wyregulowac help!!!
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Mar 26, 2009 11:17
sTERYD, generalnie to te drgania zauważyłem po tym jak odebrałem R od mechanika, który wymieniał górny sworzeń wraz z wahaczem (bo osobno się ponoć nie da) od strony kierowcy. Pewnie coś uszkodzili, barany .
Aha, są to równomierne drgania. Może komuś coś da ta informacja.
mielony22 napisał/a:
gdzie ustawia sie w roverkach ta cala zbieznosc/geometrie.bo jak po wymianie tulejek na tyle pojechalem na kontrol to klient powiedzial ze nic tu nie widzi czym mozna byloby wyregulowac
Przyłączam się do pytania, bo też nie ma zielonego pojęcia gdzie jest ta regulacja.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
dolne wahacze do karoserii są przykręcane na długich otworach i tam się przestawia geometrię. W moim przypadku Panowie na stacji kontroli nie mieli z tym problemów
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum