Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problemy z silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problemy z silnikiem

Sodoma i gomora
Autor Wiadomość
misieq666 



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Skąd: SKC



  Wysłany: Wto Mar 24, 2009 09:43   [R620] Problemy z silnikiem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Piszę, bo już mi ręce opadają. Mam w silniku założoną 10 letnią instalacje gazową Lovato. Ale do rzeczy, jak jadę ze stałymi obrotami (ok 3 - 3,2 tys) i gwałtownie zahamuje to praktycznie nie ma możliwości żeby mi nie zgasł silnik :/ Oczywiście nie hamuje na sprzęgle tylko biegami ale i tak z tej 2 muszę go wysprzęglić na odcinku 20 metrów i wtedy mam takie oto kwiatki :/ Kupiłem go z paskudnym stożkowym filtrem powietrza firmy no name który został profilaktycznie owinięty bandażami (ja tego nie robiłem, tak go kupiłem, na jeździe próbnej chodził równo). Podejrzewam ze to może być wina filtra. Ale pójdźmy dalej. Filtr gazu wymieniłem bo stary chyba nie widział wymiany z 5 lat albo lepiej. Teraz będę się brać za parownik bo cały jest ufajdany w jakims syfie. To tyle z gazu, teraz benzyna, bo niestety i tu nie jest kolorowo. Na zimnym silniku przy takich samych objawach jak wyżej tez mi potrafi zgasnąć ! Robiłem sobie taki eksperyment jechałem spokojnie na trasie, na prostej (ogólnie nie katuje auta bo jakoś 13 latka to już tak nie wypada), podczas jazdy na 5 biegu przy obrotach ok 3 - 3,3 praktycznie tak samo jak wyżej i wcisnąłem sprzęgło do oporu żeby się toczył i mi zgasł ! Nie mam bladego pojęcia co to może być. Problemy te zaczęły się dosyć niedawno bo jakieś 2 tygodnie temu, wcześniej samochód jeździł sprawnie ;( .Proszę o jakieś wskazówki.

_____________________________________

Ewentualnie, prosiłbym o kontakt kogoś kto zajmuje się Roverkami i znajduje się w pobliżu Łodzi, lub Skierniewic. Chętnie podjadę i zasięgnę porady.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 24, 2009 09:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 09:33   

Stożek z gazem to nie za bardzo będzie ze sobą współgrało (jak byś był zainteresowany to mam do sprzedania oryginalny kompletny układ dolotowy do R600) ja osobiście jeżdżę na stożku tyle że ja mam dedykowany układ dolotowy firmy Simota, i mi wszystko chodzi idealnie. Ja miałem takie objawy gaśnięcia silnika jak mi się wał zacierał :/ a silnik nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków ??
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 09:40   

masz silnik hondy czy rovera? jeśli to hondy trzeba wyregulować zaworki i tobrze będzie.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
misieq666 



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Skąd: SKC



Wysłany: Pią Mar 27, 2009 14:47   

nie, żadnych dziwnych dźwięków nie wydaje, pracuje równo nie falują obroty. Jutro jade na regeneracje parownika bo prawdopodobnie membrana juz jest sztywna, podkręce trochę obroty na gazie, jeżeli ten zabieg nie pomoze to na pewno kupie puszke i wywale ten szajs który teraz mam.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 27, 2009 15:02   

Zacznij od doprowadzenia auta do porządku na benzynie, to potem łatwo będzie go dostroić na LPG.

Zacznij od wymiany układu dolotowego na normalny.

Potem regulacja zaworów (powinno się ją robić co 40 tys. km), potem regulacja obrotów biegu jałowego, potem reset kompa, odpalenie silnika i nie ruszanie do moemntu drugiego odpalenia wentylatora i sprawdzenie, czy jałowe obroty są ok, zarówno z wyłączoną klimą, jak i bez - to wszystko na benzynie, a potem bierz się spokojnie za porządną regulację LPG, najlepiej z analizatorem spalin.

Jeśli będzie coś nie tak, to opisz co - postaramy się pomóc.

Oczywiście, jeśli auto jest tak zaniedbane, to pomyślałbym o wymianie filtra paliwa, a do tego świec, przewodów, kopułki i palca - koszty niewielkie (ze 250 zł w sumie), a oszczędzą Ci wiele stresu podczas regulacji LPG. Nie zaszkodzi też spardzić sondy lambda, ale to tak tylko na wszelki wypadek.

A na koniec jeszcze jedna podpowiedź Http://hondaaccord.strefa.pl - znajdziesz tam dokładny manual serwisowy do Hondy Accord CC7, czyli hondowskiego odpowiednika Twojego Roverka - wszystko wyjaśnione, opisane i rozrysowane, po polsku - to manual, z którego korzystają ASO Hondy.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
misieq666 



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Skąd: SKC



Wysłany: Nie Mar 29, 2009 19:15   

parownik wyczyszczony i zregenerowany, byłem na regulacji u dobrego gazownika i w sumie dobrze obroty trzyma teraz, ale znowu pojawił mi się taki problem, parownik mi szronieje. Wcześniej tak nie było. Dopływ płynu chłodniczego wyglada ok. Nie mam pojęcia co to moze być...
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 30, 2009 08:49   

Cytat:
Dopływ płynu chłodniczego wyglada ok.

Ale nagrzewa się porządnie, czy tylko "wygląda"?
Bo u mnie falują obroty - wszystko wygląda ok, ale jak się "pomaca", to jeden zprzewodów chłodzenia, który jest odpowiedzialny za ogrzewanie zaworka pod przepustnicą jest zatkany i się nie nagrzewa...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Problemy z silnikiem
falujace obroty, problemy z odpaleniem, ciezkie ruszanie...
bob1987 Rover serii 600, Honda Accord 34 Wto Sty 19, 2010 23:08
bob1987
Brak nowych postów [R620] Coś z silnikiem...
czarek2208 Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Cze 20, 2009 12:55
thef
Brak nowych postów [R620] Problem z silnikiem.
rafalekON Rover serii 600, Honda Accord 17 Sob Gru 08, 2007 20:33
thef
Brak nowych postów [R620] Problem z silnikiem
tarabaz Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Cze 12, 2010 07:38
Mayson
Brak nowych postów [R620] Problem z silnikiem
Problem z obrotami.
Drool Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Kwi 27, 2010 21:21
_papa_



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink