Wysłany: Wto Mar 31, 2009 14:28 [SOLVED] [R45] Nie wchodzi na obroty
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
mam problem z Roverkiem 45. Jest to hondowski 2.0 diesel.
Pewnego dnia przestał kręcić się powyżej 3000 rpm. Przepływka sprawdzona i jest ok. Check engine się nie pali.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Cze 24, 2011 19:43, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 14:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 15:09 Re: [Rover 45 2.0D] nie wchodzi na obroty
leszek95b napisał/a:
Witam,
mam problem z Roverkiem 45. Jest to hondowski 2.0 diesel.
Pewnego dnia przestał kręcić się powyżej 3000 rpm. Przepływka sprawdzona i jest ok. Check engine się nie pali.
Co może być przyczyną?
Pozdrawiam.
po 1 to nie hondowski diesel tylko Rovera, honda nie miala diesla swojego
po 2 a spr filtry powietrza, paliwa??
po 1 to nie hondowski diesel tylko Rovera, honda nie miala diesla swojego
a to sorry, nie orientuje się za dobrze w dieslach
Bidi napisał/a:
po 2 a spr filtry powietrza, paliwa??
sprawdzone.
To się stało podczas jazdy, nagle stał się słaby i nie wkręca się powyżej 3k rpm. Do tego strasznie mułowaty ...
Mechanik stawia na walnięty komputer, ale ja już się nauczyłem, że to ich jedyne wytłumaczenie zjawisk, których nie rozumieją albo nie potrafią zdiagnozować
po 1 to nie hondowski diesel tylko Rovera, honda nie miala diesla swojego
a to sorry, nie orientuje się za dobrze w dieslach
Bidi napisał/a:
po 2 a spr filtry powietrza, paliwa??
sprawdzone.
To się stało podczas jazdy, nagle stał się słaby i nie wkręca się powyżej 3k rpm. Do tego strasznie mułowaty ...
Mechanik stawia na walnięty komputer, ale ja już się nauczyłem, że to ich jedyne wytłumaczenie zjawisk, których nie rozumieją albo nie potrafią zdiagnozować
Obstawiałbym włącznik świateł stop, przy podale hamulca.
Na obroty nie wchodzi tylko podczas jazdy, czy na luzie też nie auto do tych 3000obr jeździ ale się muli Szczelność rur od turbo sprawdzałeś To częsta przyczyna problemów z dynamiką. Czujnik hamulca na moje koślawe oko to nie będzie. Auto by wtedy albo hamowało silnikiem albo jechało normalnie.
Okazało się, że walnięta była pompa wtryskowa. W wielu warsztatach straszono kosztem 1500zł za naprawę, w jednym mówili, że się nie da zrobić i trzeba najlepiej nową za ok. 8000zł kupić. No ale pewien Pan świetnie znający się na pompach wtryskowych (z warsztatu w Kartuzach koło Gdańska) spojrzał, powiedział, że pewnie elektrozawór jakiś jest uszkodzony i za godzinę kazał odebrać samochód naprawiony. Wziął 350zł na naprawę.
Auto ponad miesiąc stało w warsztatach, nawet fachowcy z serwisu BOSCHa rozkładali ręce i namawiali na kupno nowej pompy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum