Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:32 [KV6] Sonda na temat awaryjnosci
Witam!
Tak sie zastanawiam czy to moj egzeplarz ciagle sie psuje czy moze te KV6 sa jakies trefne. Moze jakas mala sonda na temat awaryjnosci tego silnika? Jakie mieliscie wieksze lub mniejsze problemy z tymi motorami?
Ja pierwszy:
1. Urwany korbowod-wymiana silnika
2. Uszczelka pod glowica i przegrzanie
3. Pochalanianie 2 litrow oleju na 100km po przegrzaniu i remont kapitalny
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Wto Lut 24, 2009 14:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mój jest uczulony na benzyne z stacji Bliska. Mdleje mi w czasie jazdy po 30km od tankowania na tych stacjach. Co najlepsze po zatrzymaniu się, wyłączeniu silnika i włączeniu na nowo odzyskuje moc i wszystko jest ok. Ot tak, taki kaprys ma
Dlatego tankuje teraz tylko na Shellu, BP i tylko benzyne 98.
2 lata i jak do tej pory "odpukać" nic poza standardowym kłopotem z silniczkami od systemu VIS i całym tym systemem nie miałem. A uszczelką pod głowicą u kolegi jestem szczerze zdziwiony. Tankuje na BP eurosuper 98, wymieniam raz w roku (około 25kkm) filtry, oleje, płyny i wszystko gra. Pozdrawiam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Lut 17, 2009 16:19
Osiem lat i 90 kkm bez stanów awaryjnych.Po 80 kkm duży przegląd : wym. kompl. rozrządu + pompa,termostat,świece,pł hamulcowy,chłodniczy,termostat, króciec, wentylator,szczotki rozrusznika,tłumik,pasek wielorowkowy,olej w automacie.
W miedzyczasie filtry,olej, klocki, klima,opony.Shell V-Power
oczywiście że może się zdarzyć. Jestem zdziwiony bo uszczelka pod głowicą to jest przypadłość raczej serii K. W serii KV6 montowana jest z tego co wiem uszczelka stalowa... Ale jak wiadomo wszystko może szlag trafić. Pozdr.
AndrewS aż tak to ja się nie znam. Posiłkowałem sie jedynie tym co napisał kolega piter34, a mianowicie: "(HGF nie jest tutaj chlebem powszednim, jak w przypadku 4-cylindrowych silników serii K, ponieważ w KV6 zastosowano stalową uszczelkę wielowarstową)."
Pozdrawiam i do zobaczenia w Puławach... będę na święta może się gdzies mijając spikniemy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum