Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam.
Mam problem z moim freelkiem mianowicie:
- podczas jazdy słuchać szum... na każdym biegu i jest to dosyć uciążliwe niestety. Czy wiecie co to może być?? napewno to nie są opony:(
- drugi problem to pojawił się dziwny wyciek i to mnie mocno martwi... nie jestem specem od mechaniki ale wygląda to iż patrząc na silnik z tyłu wychodzi z niego coś na zasadzie wału i tam jest mokro jakaś oleista ciecz. cieknie gdzieś z nad tego bo widac ze kapie na ten wałek.
Czy możecie polecić jakiegoś dobrego fachowca z małopolski.
Jeżeli ktoś z was wie co to może być bardzo proszę o pomoc.
Pozdarwiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 19:08, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 13:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oby to nie było to na co wskazuja objawy.
Możesz zrobić jakas fotkę, schemat skąd to cieknie.
Wydaje mi się jednak że poszedł jakis uszczelniacz w przekładni kątowej.
Radze dolac płynu by sie nie zatarła.
Kupic na Allegro zestaw naprawczy uszczelniaczy (Mam nadzieję że nie poszła obudowa ) i jak najszybciej to zregenerować by nie dosżło do powożniejszego uszkodzenia.
Dokładnie nie widać skąd to cieknie, mokro jest na tym elemencie który wychodzi z tylu silnika na środku, kapie właśnie na ten "wał".
W jaki sposób mogę czegoś dolać aby spokojnie móc dojechac do mechanika, jestem w stanie zrobić to sam?? i gdzie ewentualnie jest jakieś miejsce w które można wlać płyn??
Piszesz o zestawie naprawczym i uszczelniającym... czy mógłbyś coś polecić?? ewentualnie link jakiś??
Prosze bardzo
>>> Zestaw naprawczy <<<>>> Zestaw naprawczy <<<
Raczej sam tego nie zrobisz.
Jestem akurat w pracy i nie mam tutaj zainsalowanego rave bo bym dał schemat.
Z boku bodajrze po lewej jest taka śróba z uszczelka do wlewu oleju.
Poszukam po necie to odpisze jak znajdę.
Zobacz czy to z tego cieknie.
Jak tak to to jest przekładnia kątowa.
Na czerwono zaznaczyłem sróbę od wlewu oleju.
sprawdzę jak tylko wrócę do domu, a w którym miejscu jest zamontowana ta przekładnia kątowa??
czy jeżeli okaże się że to z niej cieknie to trzeba wymienić całą przekładnie czy są jakieś uszczelki które trzeba wymienić??
czytałem na innych postach że jest możliwość odpięcia tylnego napędu?? jak się na to zapatrujesz?? czy w sytuacji kiedy sie odpina ten tylny napęd ta przekładnia jest potrzebna??
i wogóle jak z osiągami wtedy?? jak się samochód zachowuje??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum