Silniki seri K w roverach są 8 i 16 zaworowe rozumiem, że różnią się głowicą ale interesuje mnie czy uszczelka pod głowicę jest taka sama i czy problem HGF dotyczy tak samo 8V jak i 16V? chodzi mi czy tak samo czesto można się usterki spodziewać?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 21:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 21:34
Uszczelka pod głowicę jest identyczna. Problem HGF dotyczy zarówno 8v jak i 16. Z tą różnicą, że w przypadku 8v odpada często mylnie postawiona diagnoza. Z racji, że kolektor dolotowy jest metalowy, nie odkształca się tak jak plastikowy w 16v. Ponadto słyszałem kiedyś opinię, że z racji, iż kolektor jest metalowy, rzadziej występuje HGF. Nie wiem ile w tym prawdy... ale obawiam się, że niewiele.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum