jak sprawdzić czy immobilizer nie jest wycięty albo pominięty?
Wybieram sie ogladać R200 i wiem że zdarzaja sie egzemplarze z takimi modyfikacjami więc wolałbym sie upewnić.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 09:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spróbuj odpiąć pilota od kluczyka. Jeśli odpali samym kluczykiem, a pilot nie jest w aucie, to znaczy, że immo nie trzeba odblokowywać.
Tak mnie się wydaje
dobrze Ci sie wydaje .... w pilocie pasywnym (od rocznika modelowego 98 chyba), jeśli pilot nie znajduje sie przy kolumnie kierownicy auta nie odpalisz.
Wcześniejsze piloty z immo aktywnym: Otwierasz auto .... czekasz troche bez odpalania, po chwili immo się samo uaktywnia (diodka miga lub sie świeci przy otwartych drzwiach i po przekręceniu stacyjki słychać sygnał dźwiękowy) jeśli wtedy uda sie odpalić auto bez ponownego naciskania guzika w pilocie to znaczy, ze coś było kombinowane
jeśli mam pilota 3TXA to mogę kupić używanego 3TXB i będzie działał?
tak ale lepiej poszukaj pilota 17TN ... jest szansa, ze będziesz miał wiekszy zasięg (przynajmniej u mnie takie zjawisko występuje)
[ Dodano: Pią Kwi 10, 2009 10:38 ]
co do immo i alarmu ... będę bronił tezy, ze jest to ciekawie i praktycznie skonstruowany układ, szczególnie w wersji z pasywnym immo i przy 2 pilotach i kodzie immo, oraz zachowaniu procedury związanej z odpinaniem aku nie sprawia problemów. Oczywiście jest to elektronika i może sie popsuć, ale największy problem wtedy sprawia mała ilość miejsc w których można uruchomić auto i tu widzę główny powód psioczenia na fabryczny alarm/immo. To tak na marginesie
tak ale lepiej poszukaj pilota 17TN ... jest szansa, ze będziesz miał wiekszy zasięg (przynajmniej u mnie takie zjawisko występuje)
dzięki
muszę kupić używanego drugiego pilota na zapas i się zastanawiałem czy musi być tylko z oznaczeniem 3TXA jaki mam obecnie czy też może mieć inne oznaczenie
wybieram się niedługo do Bialmot w Białymstoku bo tu mam najbliżej
[ Dodano: Pią Kwi 10, 2009 10:45 ]
też zastanawiałem się nad wywaleniem immo całkowicie ale niekiedy po takim zabiegu jest jazda i pewnie zapłaciłbym za to drożej niż za odczytanie kodu immo więc wole mieć wszystko na miejscu bez demolki
Ja Immo u mnie wywaliłem i była to do tej pory najlepsza inwestycja w R
A jak to ustrojstwo wywalić? U mnie centralny już dawno nie działa. Jak otwierałem drzwi od kierowcy mrugały światła 3 razy. Wsiadałem do auto pikał immo wyłączałem go z pilota i uruchamiałęm silnik. A teraz jak próbuje otworzyć drzwi z kluczyka i otwieram je za klamkę włącza się alarm i nie mogę go wyłaczyć. Co to może być???
Zdaje się że w Rave jest opisany sposób włączenia samodiagnostyki immobilisera - jeśli test wypadnie pomyślnie, auto zatrąbi kilka razy - tak przynajmniej jest w R25, więc może w R200 z ostatnich lat produkcji również. Postaram się odszukać opis uruchomienia tego testu i go tu wrzucić.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Postaram się odszukać opis uruchomienia tego testu i go tu wrzucić.
Nie udało Ci się tego znaleźć?
Szczerze powiedziawszy, to zapomniałem Jak uda mi się uruchomić w tym tygodniu w domu komputer (problemy z kontrolerami, prawdopodobnie płyta główna do wymiany), to zainstaluję Rave i odszukam ten opis.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum