szymon1986 nie kojarzę takiego modelu, po za tym na stronie www nie ma jej w spisie, ale ładnie wygląda prawdopodobnie koleś co sprzedaje wsadził dekielki z logiem i sprzedaje jako oryginalne, warto zwrócić uwagę ze mają ET36 a to na pewno nie jest oryginalne bo Rovery 200/400 lub 25/45 mają jakoś ET w granicach 40-45. Wzór jest ładny i może są nowe bo to zawsze można ukryć odnową i się nie połapiesz.
no też mi przypadły do gustu,ale pokazałem koledze i powiedział że wyglądają jak bębny od pralki więc postanowiłem się tutaj poradzic a o co chodzi z tym ET ?
te szprychy sa fajne, a te pierwsze to szwagier w octavce ma identyk tylko 15'' z kapselkiem dezenta.jesli moge ci poradzic cos na temat felg to powiem ci tak,sszukaj czegos o ET zblizonym do oryginalu.ja mam u siebie 15'' o szerokosci 7J i ET 37 na to zalozone oponki 195/60.i tak po koleinach ciaga az milo ale najwiekszy minus to to, ze jak 4osoby zapakuja sie to najmniejszy wyboj powoduje obtarcie kola o nadkole.kola z ledwo bieda mieszcza sie w obrysie auta.chetnie bym je zamienil na cos innego o wiekszym ET, ale brak kasy nie pozwala narazie.moze za rok.
ani jedne ani drugie felgi mi się nie podobają. Na Twoim miejscu kupiłbym jakieś oryginalne z roverka 15'. Jeśli nie z roverka to na pewno markowe a nie jakiś szajs firmy krzak. Dwóch kumpli się mało nie zabiło na takich felgach. Ładnie wyglądały a trwałości w ogóle. Jeden miał nówki sztuki 17 na profilu 45 i po dwóch tygodniach rant się oberwał po wjechaniu w dziurę. Drugiemu podobnie tyle że te szprych się oberwały. Ogólnie na felgach radziłbym nie oszczędzać.
Dodam że felgi roverowe są mocne. Ostatnio wjechałem w dziurę dość głęboką przy ponad 100km/h z 5 osobami i poza tym że zbieżność się przestawiła i na feldze został czarny ślad z gumy wszystko ok. Na wyważarce nie pokazało żadnych bić.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si wlasnie ci podal.szukaj czegos zblizonego do oryginaly.rozstaw srub i otwor centrujacy musi sie zgadzac bo inaczej feli nie zalozysz.co do ET i szerokosci felgi mozna kombinowac z innymi rozmiarami.
Ja jak teraz szukam sobie felg na lato to szukam 4x100 i patrze na ET żeby nie było za niskie. A co do otworu centrującego jak nie trafisz takiej felgi żeby było oryginalne to sobie dokupisz pierścienie centrujące takie aby pasowały i zniwelowały tą różnicę.
ET czyli offset to nic innego jak odległość pomiędzy płaszczyzną symetrii felgi a płaszczyzną powierzchni montażowej. Offset może być wartością ujemną lub dodatnią.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
tylko trzeba pamiętać że przy zakładaniu dystansów może być konieczność przedłużenia szpilek
była kiedyś fajna strona z dokładnymi wymiarami koła przy różnych ET, szerokościach felgi, gumy, profilu opony tylko po formacie zgubiła mi się strona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum