- czy można lać 95 shella czy lepiej 98? (jakie standardowo jest zalecane?)
- czy seryjny układ hamulcowy daje jako tako radę czy od razu go skreślić i szukać czegoś innego?
- z jakimi olejami macie doświadczenie, który polecacie? (normalna, trochę ostrzejsza ekploatacja ale żadne kjsy, żadnych modów silnika póki co)
- czy ktoś z wwa kupował gdzieś rozpórkę przód - góra - od ręki?
czekam na odpowiedzi, będę wdzięczny
pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 23:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Roj, ja leje cały czas etyline 95 i jest ok, co jakiś czas na shellu zaleje go v-power racing.
Seryjny uklad daje sobie spokojnie radę, ale jeśli chcesz coś lepszego to zainwestuj w brembo wentylowane.
Apropo olejów, ja leję cały czas castrona 10w40 i mam spokoj (oczywiście odnośnie oleju powstanie zaraz zaciekla dyskusja jaki najlepszy itp, itd). Dodam że mam ciężką nogę, ale powoli też potrafię się poruszać.
co do rozporki, to nie pomogę bo nie jestem z wawy.
Kontrolowanie oczywiscie na biezaco wyciekow itp jest standardem dla tego silnika
ja robie wymiany co 5-7 tysiecy - oczywiscie za kazdym razem leci filtr oleju oraz paliwa bo taka groszowa sprawa, ze szkoda o tym myslec i potem sobie pluc ze cos sie stalo - jakos paliwa rowniez ma kluczowa role na prace tego silnika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 10:49
dzięki za rady, będzie lane 95 shella a co oleju będę się starał wymieniać dość często tak jak zalecasz (choć nawet w evo przy normalnej eksploatacji bez upalań jest co 5 - 7 tys. ) ale lepiej inwestować niż remontować.
co do rozpórki znalazłem w blue city (RS tuning) podobno mają - czekam na odpowiedź email w tej sprawie
czy ktoś od nich kupował?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pozwólcie że się podczepię pod ten temat. Mógłby mi ktoś napisać jaki powinien być prawidłowy poziom oleju w 1.4 16v? Na bagnecie są nawiercone dwa otworki. Podejrzewam że prawidłowy poziom to będzie pomiędzy nimi? Ja mam poniżej dolnego otworu i nie wiem czy mam dolać czy nie.
Pozdro!
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 13:53
2/3 stanu lub full - mala ilosc oleju=duze klopoty=wieksza temp. silnika - za duzo oleju tez niedobrze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 14:57
Mam bardzo pilną prośbę dotycząca nie rozstrzygniętego jeszcze punktu:
czy ktoś ma/wie gdzie kupić rozpórkę przednią do kielichów amortyzatorów do R200 vi !?
będę bardzo wdzięczny za pomoc!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:03
no właśnie na allegro jest chaos, znalazłem sklep w wwa, w którym mieli mieć (na stronie i na allegro wszystko ok) ale okazało się, że do 200 vi nie mają (różni się od 214, 216, 220?)
czy Szanowna Pani Zouza coś więcej mi podpowie jaka pasuje do 200vi z 98 r.?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:07
Taka jak do serii 200 okrąglaków, r25 to samo. Ja mam OMP, ale kupiłam używkę. Powinna wejśc, bo u mnie niby też pasuje, ale jest ciasno i musiałam jedną rzecz puści trochę niżej, ale generalnie można powiedzie, że pasuje.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:11
no właśnie tam jest napisane że 214, 216 mają inną niż 200 vi
ja nie mam pojęcia bo samochód pewnie będę miał dopiero dziś a już kompletuję części żeby na raz zrobić parę rzeczy.
tamta firma ma w katalogu oddzielny egz rozpórki do 214, 216, 220 (jeden) i inny do 214 16v, 216 16v, 200 Vi i napisali, że tych właśnie nie mają
proszę o oświecenie!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:13
Te pierwsze to "kanciaki" były robione do 95r. po 95r. były okrąglaki i tam buda we wszystkich wersjach silnikowych jest ta sama. Moja rozpórka podobno jeździła w dieslu i pasuje.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 18:01
Będzie, można kupi taniej niż sparco, najtańsze bez śruby rzymskiej są od 299zł, śruba rzymska to troche pic na wodę bo u mnie jest tak zapieczona, że i tak się nie da ruszyć
Ja w zeszłym roku kupiłem nową OMP ze śrubą rzymską. Pasuje idealnie, mimo że miała się do ZR 160 nie zmieścić Autko ładnie się usztywniło i na dziurach mam wrażenie że wstrząsy się ładniej przenoszą na całą bude.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum