Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 07:52 [R416] Szarpanie silnika podczas przyspieszania
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie
Witam moje objawy od 2 miesięcy to poszarpywanie silnika podczas przyspieszania i na wysokich obrotach w czasie jakzdy wszyscy zawsze biora się i zalecaję wymianę elektryki ja wymieniłem świece, kopułkę i jeździłem tez na nowej cewce i nic nie pomogło czyli iskra jest ok ale odkryłem w czym problem mianowicie- Na świeta zatankowałem cały bak i jechałem do rodzinki po przejechaniu ok 260 km i spaleniu połowy baku po ponownym odpaleniu znów zaczą szarpać odkręciłem korek wlewu i usłyszałem jak zwykle wielkie szyyyyyyyyy więc w baku powstaje podciśnienie ale to normalna sprawa ale po odkręceniu już nie szarpie więc prawdopodobnie jest słaba pompa paliwa która w takim podciścieniu już nie ma siły pracować.
Moje pytanie jest następujące jak dostac się do tej pompy i jak można ją sprawdzić czy faktycznie to ona jest nieudolna czy jest taka możliwość a jak nie można sprawdzić to jak wymienic ją na nowa czy potrzebne sa jakieś specjalne klucze itd. czekam i z góry dziękuje za pomoc .
AndrewS: zmienilem temat postu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Maj 22, 2011 00:00, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 07:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
k zwykle wielkie szyyyyyyyyy więc w baku powstaje podciśnienie ale to normalna sprawa ale po odkręceniu już nie szarpie
TO NIE JEST NORMALNA SPRAWA W baku nie może ci powstawać podciśnienie prawdopodobnie zapchał ci się korek wlewu paliwa . I pompce ciężej zapodać paliwo
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No coż wydaje mi się że to jest jednak normalna sprawa bo miałem tak i w maluchu i w fordzie escorcie i kia picanto i moim roverku od 18 miesięcy tak jest i zawsze wszystko działało więc sądze że korek jest ok choc nie omieszkam wziąść go do domu i się mu przujrzeć bliżej ew kupię nowy lub z starym zrobię jakiś prowizoryczny wentyl.
irons122, Skoro po odkręceniu korka wsystko wraca do normy to w 120 % korek Wytwarza się takie podciśnienie że pompka zaczyna nie dawać rady podawać wystarczającej ilości paliwa. Prawidłowym objawem było by gdybyś odkręcił i usłyszał "nic" tak samo powinno byc w Maluszku czy Fordziku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
k zwykle wielkie szyyyyyyyyy więc w baku powstaje podciśnienie ale to normalna sprawa ale po odkręceniu już nie szarpie
TO NIE JEST NORMALNA SPRAWA W baku nie może ci powstawać podciśnienie prawdopodobnie zapchał ci się korek wlewu paliwa . I pompce ciężej zapodać paliwo
No nie wiem jak u Was, ale u mnie to normalna sprawa, no może nie podciśnienie, ale jakieś tam ciśnienie się robi. W każdym bądź razie u mnie też jest psyyyyyyyy czy tam szyyyyyy
Nie chcę negować Waszych słów, ale mi osobiście wydaje się że jest to normalne zjawisko w 416-tkach, jak dobrze pamiętam, to w którymś poście na forum było to poruszane, tylko teraz nie mogę tego znaleźć (tak nawiasem mówiąc - to już mało co można znaleźć )
Dla pewności poczekajmy, może wypowiedzą się więksi znawcy.
magneto, Raptile, wy po prostu macie diesle i u was rzeczywiscie układ nie jest zamkniety, tylko korek musi wpszczać powietrze, żeby gruchy nie zassało i nie zapowietrzyła się pompa
w benzynie (jako, że tochę szybciej paruje) jest jeszcze układ odzyskiwania oparów i dla tego jest tam pewne podciśnienie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ja mam ten sam problem I zrobiłem tak jak Załozyciel tematu odkręciłem korek i puffa rowniez zawsze mi to powietrze i to jest bardzo mozliwe że pompa nie ma siły podawać paliwa bo u mnie to cisnienie jest dosyć mocne gdy odpowietrzyłem Narazie odpukać nic nie szarpie nawet razu tak jak bym jezdzil nowym R
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
więc temat uważam za zamknięty wnioski s a takie ze przy słabej pompie paliwa ma prawo nie podawać paliwa jak należy a w silnikach benzynowych zawsze jest szyyyyy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum