Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 20:57 [R75] Problem z uruchomieniem silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,tak jak w temacie,oglądałem dzis autko (wyzej opisane).Auta nie mozna zapalic.Sprzedawca mówi ze to cos z silnikiem-mi to wygląda na rozrusznik.Jako ze auto stalo pare dni po pierwszej próbie odpalenia zachowywal sie jak by akumulator byl słaby,poprostu krecił do pół obrotu(1 sekunde) a potem słychac było jak by przerywało na stycznikach(przekaznikach),po podłączeniu na kable(z drugiego auta)słychac było rozrusznik(jak by sie zawiesil na zebatce).W silniku paski nie są zerwane.Choraba niewiem czy ryzykowac,auto jest do sprzedazy za 800 euro,jest bezwypadkowy i niezniszczony.Jeszcze jedno przy próbie odpalenia bez kabli niezauwazyłem zeby kontrolki przygasały.Z góry dziekuje za sugestje.pozdr
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 09:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 20:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Za 800e to bym brał w ciemno. Wkładasz silnik 2.5 V6 (jak by ten był padaka) bez żadnych przeróbek a koszt silnika to między 3 a 4,5tys zł i masz nadal bardzoooooo tanio R75. Koszt skrzyni też nie duży bo około 700zł. Brał bym w ciemno...no chyba że kradziony jakiś...
[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 23:20 ]
Kolejny plus jest taki że jak wpakujesz 2.5l to nadal płacisz OC za 2.0 a spalanie mniejsze niż w 2.0. Wiem co mówię i nic więcej ze mnie nie wyciśniesz
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 31 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 381 Skąd: ANGLIA
Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 22:23
Zukowaty napisał/a:
a koszt silnika to między 3 a 4,5tys zł i masz nadal bardzoooooo tanio R75. Koszt skrzyni też nie duży bo około 700zł. Brał bym w ciemno...no chyba że kradziony jakiś...
U Kolegi Obrusa pewnie jeszcze taniej,a jak nie to do UK nie jest daleko
Zukowaty-to Angol jest,a raczej Irlandczyk A te autka tutaj w benzynce bardzo ale to bardzo tanie są
[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 23:24 ]
Cytat:
Wiem co mówię i nic więcej ze mnie nie wyciśniesz
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
Co do odpalania to jak miałem klęknięty aku to właśnie miałem takie objawy.Zakręcił kawałeczek a potem tylko cykał. Jak już był bardzo słaby to zapalała się tylko część kontrolek,nie działało radio ale centralny normalnie chodził.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Tak jak pisze boss.007,auta tu są tanie szczegolnie teraz.Przespie sie z tematem,jezeli to rozrusznik to wygrałem,jezeli silnik to umoczyłem.Tak tylko sie zastanawiam czy jezeli paski(rozrząd)są całe to moze byc jakas inna wina ewentualnego "zblokowania" silnika.Bo co do tych kontrolek to przt próbie rozruchu wogole nie przygasały
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum