Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 20:29 SOLVED[R200] Problem po zmianie silnika
Witam
Nie moglem znalezc odpowiedzi na moj problem wiec zakladam nowy topic.
Otoz wczoraj wzialem sie za zalozenie nowego silnika do mojego R. Silnik jest fabrycznie nowy, nigdy nie uzywany, zalozony o nim byl swego czasu odrebny topic -
http://forum.roverki.eu/v...ght=nowy+silnik
Zalozylem wszystko ale pojawil sie pewien problem - podczas przekrecenia kluczyka na pozycje II, pompka zaczyna podawac paliwo a z regulatora ciśnienia paliwa na kolektorze ssącym tryska paliwo jak fontanna. Myslalem, ze jest nieszczeleny ale przelozylem regulator ze strego silnika i to samo. Co to moze byc??
to stare zdjecie i tylko przyklad skad tryska paliwo.
Andrews : edycja tematu
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pon Kwi 20, 2009 21:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 20:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może pomyliłeś przewody paliwa. Wyjście z regulatora musi być podłączone do powrotu, ale jeśli tak jest to dokładnie opisz skąd to paliwo tryska. Tak jak oznaczyłeś to może lecieć wszędzie. Tak trudno opisać skąd leci dokładnie
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 23:30
Jutro musze wziasc sobie wolne w pracy i sprawdzic wszystkie przewody. Wyjście z regulatora wydaje mi sie, ze jest podłączone do powrotu. Ciezko opisac skad leci - poprostu robi sie dosc duza fontanna z tego regulatora. Co robic?
[ Dodano: Pon Kwi 20, 2009 10:55 ]
posprawdzane i nic, dalej to samo. Potrzebuje podpowiedzi.
Opisać można skąd leci. Przecież jak leci to chyba widzisz skąd. Chyba ktoś grzebał w tym regulatorze i nie wszystko włożył spowrotem. Nie masz listwy ze starego silnika?
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 20:48
No wlasnie mam listwe ze starego silnika, przelozylem ja odrazu i tez fontanna. I to mnie wlasnie zmylilo - siedzialem i dumalem co moze byc nie tak. W koncu zawiozlem jedna z listew do znajomego "magika" i ja naprawil. Okazalo sie, ze oring na tym regulatorze sie zsunal i trzeba bylo go rozebrac i nasadzic. Zmylilo mnie to, ze ze strarego silnika to samo poszlo - wychodzi na to, ze bardzo lekki nacisk, dotyk a mozna popsuc ten regulator. Porada dla kolejnych. Silnik odpalil ale swieci mi sie teraz kontrolka aku i teraz o tym czytam.
Solved!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum