Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Oto ciąg dalszy perypeti z moim roverkiem:(
Sprawa wyglada nastepujaco.
Strasznie silnik mi przerywa na benzynie a co ciekawe na lpg znacznie mniej. Mam 4 generacje lpg.
Moj silnik to 1.6 16v.
kable i swiece wymienione. Kopolka wyczyszczona, zostaje tylko cewka aloe narazie sie powstrzymoje.
Po zwarciu pinow 4 i 15 na zlaczu diagnostycznym nic sie nie dzieje to znaczy nie mruga check engine, a co ciekawe ponoc ma sie zapalac na moment podczas rozruchu a u mnie tego nie ma:( ciekawe.
Ponadto zmierzylem sonde lambda i ma napiecie pomiedzy 0,2 a 0,6V,
z tym ze przy calkowicie zampknietej przepustnicy powinna miec 0 a na 0,5. Zrobilem test z roverki.pl i ma troche inne wartosci szczegolnie podczas zchodzenia z obrotow.
Przebieg to 170kkm
Ponadto nie wlaczyl mi sie nigdy wiatrak ten wiekszy na chlodnicy, choc zmienilem czyjnik temp. Mniejszy smiga na klimie, ale klima ma swoje ecu.
Wiec Pytam sie elektronikow czy jest mozliwosc sprawdzenia ina czej czye ecu żyje, a jesli nie to na co zwrocic uwage podczas kupna uzywki z allegro.
No chyba ze jest mozliwoc otwarcia ecu i pozamieniac powypalane elementy, troche sie znam na elektronice.
Samochod straaasznie duzo pali benz 13l
gazy 15l
prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Maj 22, 2011 00:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 19:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po zwarciu pinow 4 i 15 na zlaczu diagnostycznym nic sie nie dzieje to znaczy nie mruga check engine, a co ciekawe ponoc ma sie zapalac na moment podczas rozruchu a u mnie tego nie ma:( ciekawe.
bo u Ciebie nie ma tej kontrolki
TomekBugajski napisał/a:
Mniejszy smiga na klimie, ale klima ma swoje ecu.
klima nie ma własnego ECU (zresztą to by wtedy nie było Ecu) a po jej wąłczeniu oba wiatraki powinny się włączyć... być moze masz dziurę w kabelkach...
TomekBugajski napisał/a:
czy jest mozliwosc sprawdzenia ina czej czye ecu żyje
jeśli samochód odpala, to ECU żyje. Może wariować, przez różne wartości podawane przez czujniki itp,
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum