Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam, niedawno kupilem Rovera 75, wszystko jest w porządku jednak nie wiem dlaczego i z jakiej przyczyny włączyła mi się dziś lampka kontrolna z symbolem żarówki (?). bardzo prosze o poradę, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 21:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 11:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 11:42
Bienio7, bez jaj, takiej technologii jeszcze nie ma. sprawdz czy działa podświetlanie tablicy rejestracyjnej albo ewentualnie czy zamiast któregoś tylnego światła postojowego nie świeci się stop (osłabiony - taka funkcji w R).
nawet te od podświetlenia tablicy rejestracyjnej? i wszystkie kierunki też?
[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 12:42 ]
Dam-Kam napisał/a:
albo ewentualnie czy zamiast któregoś tylnego światła postojowego nie świeci się stop (osłabiony - taka funkcji w R).
O to to to
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 13:56
Bienio7 napisał/a:
tyle ze wrecz zarówka się stopila tam i teraz musze jakas ja usunąc zeby nową wstawic
żeby załatwić problem raz na zawsze, zdemontuj osłonę i moduł oświetlenia tablicy przez odpięcie tapicerki pokrywy bagażnika i odkręcenie 2 nakrętek sześciokątnych i 2 nakretek sprężystych blaszanych, kluczem rurkowym lub nasadowym 10 mm , przez istniejące otwory w poszyciu wewnętrznym klapy.Ponieważ żarówka sie przytopiła , sama wymiana nie usunie przyczyny ( słaby kontakt,duży opór przejścia i grzanie się uchwytu żarówki ) .Można polutować połączenia lub poprowadzić nowe przewody uzupełniając płytkę drukowaną.Ja tak zrobiłem bo ciągle były kłopoty z ciągłością połączenia.Całość złożyłem na nowej taśmie montażowej.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 114 Skąd: Lubaczów
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 14:09
Potwierdzam zdanie Seniora. Zrobiłem tak samo i pewnie u Ciebie będzie podobnie. Przy zdejmowaniu blendy uważa, bo wkład jest przyklejony do pokrywy.
Spróbuj znaleźć ten temat na forum. Sposób serwisu tego elementu dokładnie tam opisałem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum