Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning układu wydechowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: rovero
Wto Kwi 03, 2007 11:37
Tuning układu wydechowego
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 27, 2007 12:29   

ja generalnie radze jesli ktos chce poprawic parametry wydechu oddac do renomowanej firmy ktora sie na tym zna :) jesli ma byc naprawde dobrze to albo el-tec z piastowa http://www.el-tec.pl albo ssgarage z dziekanowa nowego http://www.ssgarage.pl/ dwie najlepsze firmy z brazny w polsce:) koszt kolo 2tys. zaleznie od tego co bedziemy chcieli. Oczywiscie mozna zrobic tez u normalnego spawacza wydechow jesli ktos ma troszke wiedzy na ten temat:) dobrac odpowiednie tłumiki, odpowiednia srednice rury... tylko wazne zeby to byly dobre tlumiki a nie z allegro za 250-300zł ktore ładnie sie swieca i robia duzo halasu:)

ps. zgadzam sie z przedmowca co do przyrostow mocy i duzym znaczeniu kolektora zwlasza w hondach i roverach potwierdzane wielokrotnie na hamowni ale co do samego supersprinta bardzo dobre produkty ale cena nie na nasze realia plus niestety dos uboga oferta w el-tecu zrobia ci kolektor za 1500-1700 pod zam. i jakosc nie gorsza od supersprinta:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 27, 2007 12:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalek 



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Pon Gru 15, 2008 00:12   

powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM :grin:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Gru 15, 2008 08:51   

podziel się z nami kolego wykresem :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Gru 15, 2008 09:10   

RAFAŁEK napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM :grin:


Pokaż mi wykres to może ci uwiężę, że po zamontowaniu strumienic, stożków, i końcowego wydechu,kabli i czego tam jeszcze wyszło 78KM- Mogłeś zalać dobrym syntetykiem było by 80KM
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Gru 17, 2008 12:23   

28KM wiecej w silniku 3 cylindrowym o pojemnosc 900ccm :] Rozumiem ze tylko mogloby dac ajkims mocnym V6, gdzie wydech jest bardzo tlumiacy, ale nie uwierze, bez wykresu, ze w matizie tyle wyszlo
 
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Gru 17, 2008 23:13   

Może do wydechu podpiął jakieś żeliwo z wirniczkiem napędzającym kompresor i skierował z powrotem do dolotu :mrgreen:

A tak w ogóle >

;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 08:22   

Ja wiem na Hamowni strzelał do dolotu z odgarniarki do liści :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ericson 



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 29
Skąd: lubuskie



Wysłany: Czw Gru 18, 2008 14:36   Re: Tuning układu wydechowego

xavier napisał/a:
Pietrek/PTE wrote:



Cytat:
A przez ten stożek masz tylko większy syf w silniku. Większość tych
przyrostów
mocy to tylko subiektywne wrażenia. Pamiętam jak 10 lat temu wlałem
motodoktora
do silnika zaporożca i od razu wydało mi się, że się lepiej zbiera:-)

efekt placebo;)..jedynie co to do stozka nie moge sie zgodzic:)..niema
syfu przez to w sinlku:)..dobze wykonany uklad dolotowy i wylowtowy moze
podniesc momet i moze byc wraznie lepszego zbioru:)
--
Nowy Sącz
FLAME RED
620Si ltd + sekwencja
Znam przypadek gość założył se tłumik końcowy i twierdzi że ma o 30 kucy więcej PARANOJA typowy wiejski tuning, takich dórnych ludzi w polsce nie brakuje BRAK SŁÓW
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 11:56   

http://ptim.simp.pl/ptim/...do_pdf=1&id=122
 
 
Don_Kamillo 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Los Dalekos



Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 09:45   Re: Tuning układu wydechowego

[quote="piter34"]Przemek_Docent napisal(a):
Cytat:
2 bieg - Vmax 110km/h przy 6.2 tys
Hehe... To akurat (wydech) nie mialo na to zadnego wplywu :)

Trybiki w skrzyni sie pewnie poprzestawialy... ;)

Z tego co wiem to nic sie nie musiało przestawiać bo ja tak mam też i to bez żadnych modyfikacji. Poza tym pisaliście że przy 4tys sie fajnie zbiera. To też mam bez modyfikacji.
 
 
 
penio 



Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: podkarpackie



Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 23:16   

rafalek napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM :grin:


i pali 3 litry po miescie? :)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 15:18   

rafalek napisał/a:
powiem tak -mam matiza,orginalnie ma cos jakos 50pare konikow.zmieniłem w nim świece,kable.zamontowalem stozek z dolotem,strumiennica zamiast katalizatora i wydech REMUSA.Na pomiary jezdziłem 9razy.Opłaciło się,bo za dziwiątym razem uzyskałem 78konikow.gdy policja złapała mie na radar,było 187km/h.mam na to swiadkow.W tej chwili jezdzę ROVEREM 75 2.5V6 Postanowiłem pokręcic troszkę przy nim noi w tej chwili mam juz w nim 211 konikow.A będzie jeszcze około 17więcej.I to mi styka w nim.W TEGO RODZAJU PRZEROBKACH TRZEBA WSZYSTKO TOTALNIE ZGRAC.NIE CHODZI ZEBY NAWKŁADAC WSZYSTKIEGO CO SIĘ ŚWIECI,ALBO TYPU-BO KUMPEL MOWIL ZE KIEDYS WIDZIAŁ W TELEWIZJI.POZDRAWIAM :grin:


Fajne to bylo :) naprawde. :mrgreen:

Nie ja sie nie wypowiadam bo to jakis konkret tuning musial byc zeby tak z moca pojsc na przod :)
28 koni to mi w dwulitrowym silniku dal: wydech kompletny (el-tec), komputer od Primy GT, dolot (el-tec), walki 168mm, regulator cisnienia paliwa z Lancii Delty Intgr, SMT6 i strojenie na hamowni i "w terenie"

A jak osiagi sie poprawily w tym Matizie? Przy takiej masie to pewnie z 8,5s do setki jest..?

[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 15:20 ]
Wlasnie sobie uswiadomilem ze my tu na powaznie, a kolega sobie z nas jaja zrobil i teraz sie smieje jak sie wkrecilismy :grin:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 16:03   

i to na maksa :p podobna akcje widziałem na innym forum tylko ze towarzystwo się ostro wkręciło w temat heheh
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [R 214 Si] projekt układu wydechowego
Zibski Tuning mechaniczny 7 Wto Lip 27, 2010 14:54
Bocian_s
Brak nowych postów [R45 1.8] Drobna modyfikacja układu wydechowego
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 5 Nie Sty 12, 2014 09:32
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R214] Zmiana układu wydechowego.
Fancy Tuning mechaniczny 14 Pon Lip 22, 2013 14:11
Chopper23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink