Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 18:46 [R220] Kupilem i co dalej? Pomozcie.
Nie wiem jaki jest silnik, 86 czy 105 KM.
Po wpisaniu numeru VIN otrzymalem takie dane:
Opis Wartość
Model MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Aspiration Turbosilnik turbodoładowany
Body Style 5 Door Saloon
Class (Trim) Class 2klasa wyposażenia
Engine CC 2000 ccpojemność silnika 2000 cc
Engine cylinders 4 Cylinder4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System Tcie
Fuel Type Dieselolej napędowy
Performance High performancesilnik o podwyższonej wydajności
Series Engine L Series
Valves per engine 8Vsilnik 8-zaworowy
Model Year 1982rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N D42788
Wymaga wiele "poprawek" ale nie wiem od czego zaczac.
Nie domyka sie klapa bagaznika, tak jak by "lapal" na pierwszy zamek tylko. Czy wystarczy regulacja czy cos z zamkiem jest nie tak?
Na dachu przy listwie jest jakis paskudnie nalany silikon. Dziura czy ktos tak "przykleil" ta listwe?
Rok produkcji 1999. Przebieg 155 tys. km. i przy 110 trzesie kierownica. Czy to opony niewywazone czy tez problem z listwa maglownicy?
W porownaniu do R75 slabe hamulce :-( Norma?
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 18:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdzić w dowodzie ile jest kW, wymnożyć x1.36 lub zajrzeć pod maskę - jest intercooler = mocniejsza wersja.
Cytat:
Nie domyka sie klapa bagaznika, tak jak by "lapal" na pierwszy zamek tylko. Czy wystarczy regulacja czy cos z zamkiem jest nie tak?
Po otwarciu bagażnika na górze klapy po zewnętrznej stronie plastikowej osłony zamka masz dwie śrubki bodajże 8mm, delikatnie odkręcasz ustawiasz zamek i zamykasz klapę. Nie ma idealnego ustawienia od razu, czasami trzeba skorygować według potrzeb.
Cytat:
Na dachu przy listwie jest jakis paskudnie nalany silikon. Dziura czy ktos tak "przykleil" ta listwe?
Najprawdopodobniej ktoś przymocował tak listwę. Czasami odstają na końcach, jak jest uszkodzony plastikowy zatrzask wewnątrz.
Cytat:
Rok produkcji 1999. Przebieg 155 tys. km. i przy 110 trzesie kierownica. Czy to opony niewywazone czy tez problem z listwa maglownicy?
Sprawdzenie zawieszenia (końcówki drążka kierowniczego, sworznie wahaczy) plus wyważenie kół i ustawienie zbieżności od tego bym zaczął.
Cytat:
W porownaniu do R75 slabe hamulce :-( Norma?
Niestety tak, Passat B5FL staje dęba w porównaniu do R200...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sprawdzić w dowodzie ile jest kW, wymnożyć x1.36 lub zajrzeć pod maskę - jest intercooler = mocniejsza wersja.
W Brytyjskich dokumentach nie ma (chyba, ze ja nie widze)
Raz jest Di raz SD.
Moim zdaniem jest intercooler. Silnik wyglada tak:
Ta listwa jest "zrobiona" w ten sposob.
Sprobowac zalatwic spinke, wydlubac "patent" i powinno byc dobrze?
Kolejna sprawa to nie dziala radio. Podobno nie podlaczone jest a to niby kostka od radia.
No i jeszcze sprawa kol. Dziwne felgi. Od Rover'a? Chyba najprosciej to kupic cale nowe kola bo opony lyse.
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
ytat:
Rok produkcji 1999. Przebieg 155 tys. km. i przy 110 trzesie kierownica. Czy to opony niewywazone czy tez problem z listwa maglownicy?
Sprawdzenie zawieszenia (końcówki drążka kierowniczego, sworznie wahaczy) plus wyważenie kół i ustawienie zbieżności od tego bym zaczął.
U mnie niestety problem ten sam i nikt nie umie tego rozwiązać, bo wszystko jest ok po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe, możliwe że to przez opony, bo nadają się już prawie na wymianę, no ale ten sezon je chcę domęczyć i zakup nowych wita, ale czy to by była tego wina, to niestety nie mam pojęcia.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 07:02 Re: [R220] Kupilem i co dalej? Pomozcie.
Mombrey napisał/a:
Nie wiem jaki jest silnik, 86 czy 105 KM.
(...)
Performance High performancesilnik o podwyższonej wydajności
... znaczy mocniejszy
[ Dodano: Sob Kwi 25, 2009 08:05 ]
ywis napisał/a:
arturky napisał/a:
ytat:
Rok produkcji 1999. Przebieg 155 tys. km. i przy 110 trzesie kierownica. Czy to opony niewywazone czy tez problem z listwa maglownicy?
Sprawdzenie zawieszenia (końcówki drążka kierowniczego, sworznie wahaczy) plus wyważenie kół i ustawienie zbieżności od tego bym zaczął.
U mnie niestety problem ten sam i nikt nie umie tego rozwiązać, bo wszystko jest ok po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe, możliwe że to przez opony, bo nadają się już prawie na wymianę, no ale ten sezon je chcę domęczyć
Tomi, mam nadzieję, że nie będzie źle, ja nie mam łysych opon, ktoś ja by chciał, to by i jeszcze jeden sezon po mnie przejeździł na upartego, no ale mnie już powoli zaczyna to przeszkadzać, więc jeszcze do końca tych wakacji pojeżdżę i zmiana na nowe oponki.
Mombrey, daj znać jak zmienisz i wyważysz nowe kółeczka, powiedz czy luzy zniknęły, czy może dalej masz drgania kierownicy, czekam na wszelkie info.
moim zdaniem 90% to opony,z oponkami jest tak ze przy duzym zurzyciu moga wyskakiwac "jaja",nio i najlepsze jest to ze zazwyczja ich nie widac na postoju własnie dopiero przy duzej predkosci siła odsrodkowa powoduje ze opone wybrzusza sie w słabym miejscu .prosty test przełuz kola z tyłu na przód i sprawdz efekt,ale najłeprzym rozwiazaniem bedzie wymiana na nowe
Jeśli nasila się przy hamowaniu to są to powykrzywiane tarcze hamulcowe. Ja mam właśnie takie objawy - zawieszenie igła, trzęsie na letnich kołach i na zimowych, dwa komplety wyważane. Zostają tylko tarcze hamulcowe - za parę dni wymiana.
Jeśli nasila się przy hamowaniu to są to powykrzywiane tarcze hamulcowe. Ja mam właśnie takie objawy - zawieszenie igła, trzęsie na letnich kołach i na zimowych, dwa komplety wyważane. Zostają tylko tarcze hamulcowe - za parę dni wymiana.
Mam ten sam objaw i też właśnie podejrzewałem tarcze.
Do 16.05 mam ważny przegląd - może się do mnie przyczepić o to?
Mombrey, daj znać jak zmienisz i wyważysz nowe kółeczka, powiedz czy luzy zniknęły, czy może dalej masz drgania kierownicy, czekam na wszelkie info.
Wymienilem kola i jest OK. Nie wiem czy to byla wina zlego wywazenia bo wymienilem cale KOLA (felgi i opony) poniewaz tamte to jakis niewypal. Na pewno otwor centrujacy nie mial 56,1 ale duzo wiecej i oczywiscie bez zadnych pierscieni redukcyjnych! ET pewnie tez nie 45, felgi bardzo szerokie a na nich opony 195/55/15 i jeszcze za waskie. Wystawaly za obrys samochodu.
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Mombrey, a miałeś luzy wyczuwalne na postoju? Czy tylko podczas tej jazdy?
Luzow nie bylo, kierownica "latala" przy 105-110 km/h tak ze szybsza jazda nie byla mozliwa (strach).
[ Dodano: Sob Kwi 25, 2009 21:00 ]
Jak wyjac radio? Ma otwory po rogach, cos tam sie wciska?. Pewnie jest na forum ale moj maluch jest tak absorbujacy, ze nie daje spokojnie poszukac. Na zmiane z zona go nosimy a dzis sporo czasu juz poswiecilem na zmiale kol :-(
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
zwykle to wklada sie takie jakby sledzie z cienkiej blachy po bokach radia i wyciaga. chyba ze jest jakies dziwactwo
Chyba oryginelne Rover (kaseciak) Jest zupelnie "gluche" i chce je wyjac. Nie wiem czy wkladac w te otwory na rogach (cztery) czy moze ma jakas ramke? Ma wyjmowany panel taki maly.
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
cztery druty w cztery otwory i silnie pociągnąć za radio powinno wyjść
Przy wkładaniu drutów upewnić się że odginają baszki wewnątrz radia do środka bo miałem radio gdzie jakiś buc porozginał blaszki na zewnątrz chyba jakimś śrubokrętem i demontowałem konsolę żeby radio wyjąć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Radio "naprawione" nie bylo bezpiecznika przy kostkach ale CODE teraz "wola", gosc od ktorego kupilem juz telefonow nie odbiera. Wiem, ze bylo to "walkowane" 100 razy na forum ale moze ktos ma generator "pod reka" Jestem na GG
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 12:34 ]
Na ma co sie bawic. Radio nie reaguje na przyciski. Na wyswietlaczu jedynie CODE sie swieci
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 13:27 ]
Coraz bardziej zniechecam sie do R200 Wiem, ze tanio kupilem ale do czego sie nie dotkne to popsute. Teraz problem z zamkiem piatych drzwi. Jest zepsuty :-( A przy okazji to gdzie powinna byc ta kosta diagnostyczna? Chyba nie powinna tak wisiec?
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum