Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
mam pytanie czy ktos juz wymieniał lub naprawiał przekaznik kierunkowskazu, poniewaz prawdopodobnie jest uszkodzony( raz miga mi kontrolka od kierunkowskazu na desce rozdzielczej a raz nie )
styki i kostki przeczyszczone
[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 20:45 ]
a tak na marginesie to jaki powinienem wlac plyn do układu chlodzenie r 75 2.0 00 benzyna
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 21:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 19:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wyjmij kierunkowskaz i sprawdź dokładnie połączenia i stan kostki - miałem wczoraj dokładnie to samo z lewym przednim - gdy trzymałem go w ręku raz działał raz nie - w zależności od tego w jakiej pozycji go trzymałem - po wyczyszczeniu styków i przemyciu kontaktem (jak na razie) ustało.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U mnie tak było jak lekko obrdzewiała żarówka w przednim kierunku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
[quote="SeniorA"]Według mnie niema w R75 przekażnika , za działanie świateł odpowiada jednostka sterująca świateł.
Cytat:
jaki powinienem wlac plyn do układu chlodzenie
płyn na bazie glikolu etylowego ( bez metanolu ) o wydłużonym okresie działania ( 4-5 lat ) do - 36 st.C.[/quot
przekaznik jest zamontowany w desce rozdzielczej liczników, ale najpierw sprawdze styki w zarówkach o których piszecie ... a co dpo płynu układu chłodzenia mozna prosic o jakąś nazwe ?? pozdrawiam
panowie styki przeczyszczone i nadal kierunkowskazy migaja a kontrolka od lewego nie { diody były sprawdzane} pomózcie prosze bo ja i elektrycy a bylo juz kilku są bezradni
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 19:53 ]
SeniorA napisał/a:
michal1212 napisał/a:
a co dpo płynu układu chłodzenia mozna prosic o jakąś nazwe ?
w zegarach nie ma żarówek tylko diody i nie słyszałem zeby sie przepalały można sprawdzić je diagnostyką zegarów chyba pozycja 2 w menu diagnostycznym.
Ale nie wykluczam uszkodzenia diody one potrafią się psuć
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 22:13 ]
michal1212 napisał/a:
panowie styki przeczyszczone i nadal kierunkowskazy migaja a kontrolka od lewego nie { diody były sprawdzane} pomózcie prosze bo ja i elektrycy a bylo juz kilku są bezradni
napisz gdzie jest przekaźnik bo ja o takim nie słyszałem i wydaje mi się, że elektrycy nie wiedzą co sprawdzają. steruje tym moduł LSM i jak walnie to cały jest do wymiany.
Najlepiej sprawdzisz Testbookiem T4 najbliżej w Nowym Mieście
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
w zegarach nie ma żarówek tylko diody i nie słyszałem zeby sie przepalały można sprawdzić je diagnostyką zegarów chyba pozycja 2 w menu diagnostycznym.
Ale nie wykluczam uszkodzenia diody one potrafią się psuć
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 22:13 ]
michal1212 napisał/a:
panowie styki przeczyszczone i nadal kierunkowskazy migaja a kontrolka od lewego nie { diody były sprawdzane} pomózcie prosze bo ja i elektrycy a bylo juz kilku są bezradni
napisz gdzie jest przekaźnik bo ja o takim nie słyszałem i wydaje mi się, że elektrycy nie wiedzą co sprawdzają. steruje tym moduł LSM i jak walnie to cały jest do wymiany.
Najlepiej sprawdzisz Testbookiem T4 najbliżej w Nowym Mieście
zgadzam sie z tobą są tam diody ale jak juz wspomniałem były sprawdzane ,,,, a przekaznik znajduje się w zegarach wiem bo byłem dzisiaj u elektryka . Stwierdzil że przekaznik jest uszkodzony [ podobno są tam luzne zimne luty i dlatego raz dziala a raz nie ] niestety nie potrafi naprawić i zaleca kupic nowy licznik hmmmmm ale czy jego diagnoza jest 100% a jak nie to pieniadze wyzucone w błoto pozdrawiam was i jak macie jeszcze jakies pomysły to piszcie bo byc moze ze jest to jakas bzdura i ktos mial taki przypadek pozdrawiem
nie ma przekaźnika w zegarach dlatego tak sądzę bo powinien wydawać dźwięki jak działa a w zegarach nic nie tyka. Rozbierałem zegary i jeżeli on tam znalazł zimne luty albo luźne to śmiem twierdzić że gość zegarów na oczy nie widział a jeżeli takowe są to poproszę fotki nawet telefonem miejsca tych lutów i nie daj sobie wmówić że rozbierał zegary bo do tego trzeba zdjąć wskazówki i moim zdaniem nie uszkodzić przy tym zegarów potrafi niewielu. sam nie zdjąłem wskazówek bo zegary są za drogie na eksperymenty a tylko rozchylałem na tyle na ile się dało
[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 23:05 ]
To potwierdza chyba moją teorię jak jest inaczej znaczy tak jak mówi elektryk to poproszę o dowody jakiś schemat albo fotki albo cokolwiek np. z RAVE
[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 23:16 ]
Robiłeś testy zegarów tak jak tu jest opisane?:
http://forum.roverki.eu/v...a+pok%B3adowego
a jak włączysz awaryjne to też tylko jedna miga? czy obie?
Spróbuj może wyjąć i włożyć moduł LSM (to to co na tym jest włącznik świateł) może tam coś nie styka. Wg. RAVE LSM podaje info o kierunkowskazach do zegarów. tyle ode mnie w temacie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum