Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:00 [R75] Nie wchodzi na obroty? nabiera moc później
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam
auto stalo u mechanika miesiac czasu bylo wymieniane :
- uszczelki pod glowica i na zaworach
- renowacja i naprawa glowicy
- wymiania wtrysku
Teraz autko juz nie dymi i niby wszystko dobrze ale!
zaczelo palic 9,5 litra w miescei gdzie palil z 8litrow w miescie
i wogole niema mocy wciskam gaz do podlogi na 1 biegu i 2 biegu i wogole nie idzie
dopiero od 2000 obrotow nabiera mocy i wciska w fotel
co to moze byc????? bylem z reklamacja na warsztacie powiedzieli ze
to nie ich wina, gdzie lezy problem ? pomocy
dodam ze auto w ciagu 5miesiecy jest po wymianie kompletnego sprzegla i
wszystkich filtrow, plus to co wyzej pisalem
Pomocy ( auto nie dymi ), poprostu jak by nie wchodzil na obroty odrazu przy
depnieciu.
pozdrawiam i prosze o porade i wstepna diagnoze
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 21:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 11:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie przeplywomierz powietrza czyli inaczej "przepływka".
Odpieta calkowicie nie powinna okazywa porblemow "mulenia", ale faktycznie
ciutke wiecej moze auto palic. Jednak jesli jest podpieta, to nalezy ja odpiac
i w miedzy czasie szukac sobie uzywanej sprawnej, albo nowki sztuki.
Niektorzy probuja ja naprawiac poprzez piskanie jakimis alkoholowopodobnymi
specyfikami i przedmuchujac sprezonym powietrzem...
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Uszkodzenei przeplywki to glownie zaniedbanie filtra powietrza. Byc moze jakis tempy mechanik zdjal filtr, wiatr powial syfem do przeplywki i teraz jest jak jest.
Ale nie udowodnisz im tego, poza tym jesli auto ma juz jakis przebieg i nigdy nie byla zmieniana przeplywka, to jest szansa ze ja po prostu od tak szlag trafil.
Pojedz do warsztatu i tak im powiedz. Przeplywomierz znajduje sie po prawej stronie obudowy filtra powietrza (stojac przodem do samochodu)
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wogole to na liczniku jest przebieg 130 tys km a wymienilem w nim juz na 4,5 tys zl czesc ile jeszcze trzeba ladowac gdyby nie kochal rovera to bym sprzedal dawno
ok to przeplywomierz chyba bede musial wymienic a moge jezdzic narazie tak ? bo za tydzien mechanicy maja czas dopiero ehhh
wogole przed chwila jechalem i ruszalem pod gorke to wcisnalem
na 1 gaz do dechy obroty niechcialy isc wyzej niz 1000 a auto sie ledwo kulalo dopiero
jak dojechalem na wzniesienie i prosta trase dynamicznie obroty wzrosly i auto
dostalo kopa
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 14:11
lovemuzik, ja bym przepływkę obstawił. Albo masz problem z EGR i Ci wali spalinami do silnika, i się dławi, a po przejściu 2000 dostaje kopa, bo się inaczej EGR ustawia. Na początek odepnij przepływkę, sam to zrobisz, bez niczyjej pomocy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum