Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:09 [R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze
Byłem dziś u wymiany linek hamulcowych do ręcznego (mam tarcze).Ale ręczny nie działa .
Mechanik mówił że to zaciski i trzeba wymienić . Jeżeli zaczne hamować normalnie (pedałem hamulca)to do końca nie chce zblokować tylnik kół .
Czy ma ktoś takie zaciski lub też wie jak by można je naprawić ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam podobny problem jak tylko zaciągnę ręczny to prawe tylne koło mi się blokuje też tak miałeś u mnie chyba docisk nie odbija bo koło się grzeje też tak masz
_________________ Mały ale jary --- tyle o moim 216 :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 84 Skąd: Okolice Poznania
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 16:03
jak go kupiłem to miał strasznie słaby ręczny , tAK JAK MÓWISZ nie blokował na tyle aby samochód stał .Podobno tam jest stworzeń i jak się zapiecze to tyłek podobno trzeba wymienic zacisk . Może od samego początku były to zaciski a nie linki . ale mam teraz nowe linki i nic
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 09:43
Czasem pomaga rozruszanie tłoczka i prowadnic zacisku. Do niektórych marek samochodów można kupić reperaturki,nie wiem jak w Roverze . Nie śpieszcie sie tak z kupowaniem nowego zacisku,najpierw próbujcie naprawić stary.
zacisk jest dość skomplikowany wewnątrz, ze względu właśnie na mechanizm ręcznego. U siebie lewy wymieniałem niedawno a prawy zaraz po zakupie (4 lata temu). Podejrzewam, ze ten lewy będzie jednak ok a przyczyną problemów była dolna śruba pływająca (mechanizm od ręcznego działa w zacisku i pracuje lekko) Musiałbym go sprawdzić jednak, ale to po weekendzie najwcześniej. Jeśli się okaże sprawny, to będzie stosowne ogłoszenie w giełdzie forumowej
mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok.
_________________ ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok.
potwierdzam!!!przesmarowac wszystko.ja mialem identyczny problem.jedno kolo sie blokowalo.miala byc to wina linki ale jak sie okazalo takie suchoty w zaciskach byly jak na pustyni.przesmarowane all i teraz chodzi piknie!!!zawsze taniej kupic ze dwie tubki tego smaru do zaciskow niz nowe zaciski i sprawdzic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum