Mam pytanie w moim R25 kiedyś miałem problemy z temperaturą nawet poszła mi uszczelka pod głowicą, ale to była wina niedziałającego wentylatora klimy a potem uszkodzonego głównego wentylatora w konsekwencji tego pierwszego po usunięciu tych usterek problem przestał dręczyć R25.
Problem pojawia się tylko wtedy gdy jadę w trasę i kręcę autko powyżej 5000 Obr na niższym biegu np. jadąc pod górę autko idzie 140-150 a wskazówka tem. zaczyna się lekko podnosić tzn. od środka lekko w górę . Włączam wtedy ogrzewanie na Full i tem. stoi w miejscu po osiągnięciu szczytu i silniczek zaczyna pracować na niższych obrotach i wyższym biegu temperatura wraca do normy już bez ogrzewania.
Czy jest to normalne !!!!!!
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 10:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 44 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 11:24
Właśnie
Rozmawiałem kiedyś ze swoim mechanikiem i usłyszałem opowieść o Golfie IV, który grzał się tak jak mój R25 i wymiana chłodnicy załatwiła sprawę, a u mnie chłodniczka jest trochę sfatygowana a nawet trochę cieknie, bo widać na żeberkach lekkie białe wycieki a poza tym chłodnica przeżyła dwa zabrudzenia olejem, gdy poszła raz uszczelka pod głowicą a drugi raz poszedł olej pod pokrywa zaworów, gdy zamiast kleju był tam silikon. Co racja to racja trzeb kupić nówkę chłodniczkę i Ok..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum