Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pali na trzy cylindry, szarpie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pali na trzy cylindry, szarpie
Autor Wiadomość
Tichu 



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: Poznań



  Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:15   [R620] Pali na trzy cylindry, szarpie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich,
Jestem od roku szczesliwym posiadaczem 620 - tki i ostatnio pojawil się następujący problem. W momencie, gdy silnik sie rozgrzeje i autko jest na luzie, obroty zaczynaja falowac, a silnik jak to okreslil znajomy mechanik - "caly czas miesza w cylindrach"
Na zmiane pali raz na trzy, raz na cztery. Objawy sa takie, jakby silnik zaraz mial wyskoczyc. Po dodaniu gazu problem mija, czasami tylko poszarpie autkiem, jak za szybko bieg na wyzszy wrzuce :lol:
Dzisiaj wymienilem poduche pod silnikiem, to mechanik powiedzial, ze tak zmasakrowanej dawno nie widzial.
Samochod podpinalem pod komputer i nie pokazuje zadnego bledu !! ! :/
Jezeli powielam temat, to sorry, ale siedze i siedze juz tu na forum i podobnych postow nie znalazlem.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 00:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:18   

Moj tez mial podobne objawy. Zwroc uwage na stan wiazki pompy wtryskowej i jakosc paliwa. U mnie na gorszym czasem trzepie. Moze wymien przewod za filtrem paliwa na przezroczysty i zobacz czy nie idzie duzo bąbelków powietrza.
 
 
Tichu 



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:34   

Pare dni temu wymienilem filtr paliwa, odpowietrzylem, gruszka twarda, wiec tu chyba jest ok. Paliwo ostatnimi czasy leje BP Ultimate...
Dodam, ze to tzw. "mieszanie" nie wystepuje caly czas, niekiedy silniczek chodzi jak laleczka, najczesciej wtedy jak zajezdzam do mechanika :grin: , po czym jak zacznie szarpac np na swiatlach np. to autko az podskakuje.
Co do tej wiazki, to wyczytalem, ze to ona jest powodem 80 % problemow w naszych Roverkach i tez na to zwrocilem mechanikowi uwage w pierwszej kolejnosci, ale dzis jak odbieralem autko, to zapewnial mnie, ze wszystko z nia jest ok, choc nie do konca wierze w jego fachowosc w kwestii elektryki
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 21:34   

Jesli tylko popatrzył, to też bym nie wierzyłw jego zapewnienia ;) Wiązkę trzeba rołozyć na czynniki piierwsze, oczyścić styki, poizolować i poskładać i wtedy ma się pewność, że jest ok.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Kwi 18, 2009 19:45   

Tichu, Miałem ten sam problem .... wybłyskaj błędy i wtedy dowiesz się co i jak :) mi przy takich objawach pomogła wymiana czujnika temp silnika (montowany na kolanku dwu pinowy):) koszt ok 30-40 zł
 
 
 
darek_SSS 



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Łańcut



Wysłany: Pon Maj 04, 2009 19:59   

ja miałem podobne objawy i wadliwy był przepływomierz ale to pokazywało na diagnostyce komputerowej.koszt nowego przepływomierza firmy Bosh to około 900zł,można kupić podróbkę za około 200-300zł.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:07   

darek_SSS napisał/a:
ja miałem podobne objawy i wadliwy był przepływomierz ale to pokazywało na diagnostyce komputerowej.koszt nowego przepływomierza firmy Bosh to około 900zł,można kupić podróbkę za około 200-300zł.


Silniki serii L Rovera bardzo dobrze jeżdżą bez przepływomierza ;) Wadliwy przepływomierz najłatwiej sprawdzić przez jego odpięcie ... jeżeli po odpięciu przepływomierza (kostka) objawy nie ustepują to nie jest to jego wina :) na forum napisano już wiele na ten temat - poczytaj za co odpowiada przepływomierz, a stwierdzisz, że nie warto wydawać 900 (czy nawet 300 zł) i można spokojnie jeździć ze starym odpiętym :D
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
darek_SSS 



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 17
Skąd: Łańcut



Wysłany: Wto Maj 05, 2009 07:39   

nie wiedziałem że można jeździć z odpiętym przepływomierzem.... sorry.
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 05, 2009 08:16   

darek_SSS napisał/a:
nie wiedziałem że można jeździć z odpiętym przepływomierzem.... sorry.


hehe, ja kiedyś też nie wiedziałem ;)
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618] Pali na 3 cylindry
rysiekleszcz Rover serii 600, Honda Accord 19 Czw Lis 13, 2008 20:21
rysiekleszcz
Brak nowych postów [R620] Szarpie
wlodi1991 Rover serii 600, Honda Accord 14 Sro Kwi 07, 2010 22:43
Mazak
Brak nowych postów [R620] Szarpie silnika
Lukasz_R620 Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Gru 13, 2008 18:39
balrog
Brak nowych postów [R620] Szarpie silnikiem
michallo Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Cze 09, 2010 14:41
damiansz
Brak nowych postów [R620] Nie Pali
krisoldo Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Maj 12, 2010 08:37
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink