każdy pisze że stożek zwiększa spalanie fakt spalanie wzrośnie bo jak się stożek założy to się ciśnie mocniej żeby było go słychać ale przy normalnej jeździe spalanie spada ponieważ stożek ma większą sprawność niż zwykły filtr czyli łatwiej przez niego powietrze przepływa i silnik nie traci na przezssaniu powietrza przez gęsty oryginalny filtr a co za tym idzie spalanie spada mi teraz pali około 9.2 na 100 km w mieście dziś skończyłem testować spalanie
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 22:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
herc nooo i to jest bardzo wyczerpująca odpowiedz. wiadomo jak się ma ciężką nogę i chce się słuchać dźwięku to jest i większe spalanie, ale myślę przy normalnej jeździe tak do ok. 3000obr/min powinno być mniejsze spalanie lub na tym samym poziomie. Prawda???? A jak ci się to zachowuje w lato-upał w korku, nie jest mułowaty ?
strozek ma wieksza przepsutowosc powietrza tym samym mieszanka musi byc bogatrza komputer zwieksza dawka paliwa co powoduje ... niech kazdy sobie odpowie
lato upał nie jest mułowaty bo ciągnie świeże powietrze z oryginalnych wlotów powietrza i jest daleko od silnika więc nie łapie temperatury i jak wcisnę gaz to czuć że przyśpiesza i ciągnie od samego dołu, ja mam automat i ma na tyle mocy że na czwartym biegu jadąc 40km/h przyśpiesza nawet dobrze bez redukowania ja teraz tak jeździłem właśnie do 3 tys obr i spalanie jest troszkę mniejsze
[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 23:33 ]
dobryziom napisał/a:
trozek ma wieksza przepsutowosc powietrza tym samym mieszanka musi byc bogatrza komputer zwieksza dawka paliwa co powoduje
większą przepustowość tak ale silnik nie zassa więcej powietrza niż na zwykłym filtrze bo nie zmienia się pojemność, na stożku tylko łatwiej mu zassać powietrze niż na zwykłym filtrze co zwiększa sprawność całego układu. To tak samo jak klima na klimie więcej pali bo klima stawia opór
większą przepustowość tak ale silnik nie zassa więcej powietrza niż na zwykłym filtrze bo nie zmienia się pojemność, na stożku tylko łatwiej mu zassać powietrze niż na zwykłym filtrze co zwiększa sprawność całego układu. To tak samo jak klima na klimie więcej pali bo klima stawia opór
oj chyba nie rozumiesz im wiecej wtłoczonego powietrza tym wiecej paliwa dawka zawsze musi byc odpowiednia, to tak jak masz z turbo ta sama pojemnosc a mieszanka zupelnia inna... nie bardzo rozumiem ten przyklad z klima? co to ma do rzeczy...klima jest przecierz na pasku...inna bajka
ja i tak zdania nie zmienię bo wymiana filtra zmienia tylko przepustowość a nie pojemność całego układu i co za tym idzie silnikowi łatwiej zassać powietrze i w zwykłym wolnossącym powietrze nie jest wtłaczane a zasysane, przy wysokich obrotach może wzrosnąć bo zasysa zimniejsze powietrze czyli gęstsze i bardziej bogate w tlen ale przy spokojnej ekonomicznej jeździe nie ma szans
tak sobie czytam ten temacik i patrze ze zbiegl w inna strone.w sumie dobrze bo na temat dolotu tez poznam wasze zdanie i podpatrze rozwiazania.pewnie jak kazdy kto sie nad tym zastanawia.pozdro
ja cały czas myślę tylko szukam carbonu w dobrej cenie bo z allegro są nie do przyjęcia poza tym kombinuje nad prawdziwym zestawem Big brake i widać juz światełko w tunelu
Haa,haa, a ja pokaże wam co udało mi się wykombinować na zaślepkę przewodów WN Jeszcze tylko chromowanie i będzie pięknie w mojej komorze silnikowej, prawdopodobnie są to początki modelowania całej komory silnika na błysk.
Co do kosztów, to trudni mi się na ten temat wypowiadać, gdyż zrobione po koleżeńsku. Dzisiaj mała przymiarka jak pasuje, jeszcze malowanie i nowe chromowane śrubki i jutro będzie pasowało jak ulał.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:24
camaro17 napisał/a:
Haa,haa, a ja pokaże wam co udało mi się wykombinować na zaślepkę przewodów WN Jeszcze tylko chromowanie i będzie pięknie w mojej komorze silnikowej, prawdopodobnie są to początki modelowania całej komory silnika na błysk.
Podziękował Jugol za dobre słowa Ja wiem czy obsesja, nooo może mała, nie troszkę większa niż mała, hhee... Ale trzeba coś modzić aby nie stać w miejscu, po prostu nie lubię monotonii. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum