Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze
Autor Wiadomość
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:09   [R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze

Byłem dziś u wymiany linek hamulcowych do ręcznego (mam tarcze).Ale ręczny nie działa .
Mechanik mówił że to zaciski i trzeba wymienić . Jeżeli zaczne hamować normalnie (pedałem hamulca)to do końca nie chce zblokować tylnik kół .
Czy ma ktoś takie zaciski lub też wie jak by można je naprawić ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kuri 




Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: Drezdenko



Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 15:12   

Mam podobny problem jak tylko zaciągnę ręczny to prawe tylne koło mi się blokuje też tak miałeś ?? u mnie chyba docisk nie odbija bo koło się grzeje też tak masz ??
_________________
Mały ale jary --- tyle o moim 216 :) :)
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 16:03   

jak go kupiłem to miał strasznie słaby ręczny , tAK JAK MÓWISZ nie blokował na tyle aby samochód stał .Podobno tam jest stworzeń i jak się zapiecze to tyłek podobno trzeba wymienic zacisk . Może od samego początku były to zaciski a nie linki . ale mam teraz nowe linki i nic
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 09:43   

Czasem pomaga rozruszanie tłoczka i prowadnic zacisku. Do niektórych marek samochodów można kupić reperaturki,nie wiem jak w Roverze :( . Nie śpieszcie sie tak z kupowaniem nowego zacisku,najpierw próbujcie naprawić stary.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 09:46   

zacisk jest dość skomplikowany wewnątrz, ze względu właśnie na mechanizm ręcznego. U siebie lewy wymieniałem niedawno a prawy zaraz po zakupie (4 lata temu). Podejrzewam, ze ten lewy będzie jednak ok a przyczyną problemów była dolna śruba pływająca (mechanizm od ręcznego działa w zacisku i pracuje lekko) Musiałbym go sprawdzić jednak, ale to po weekendzie najwcześniej. Jeśli się okaże sprawny, to będzie stosowne ogłoszenie w giełdzie forumowej ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 09:51   

BRT to zawsze tak ładnie wytłumaczy :) . Właśnie o śrubę pływającą mi chodziło ale słowo uciekło z głowy :) . One dosyć często się zapiekają.
 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 19:57   

mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok.
_________________
ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
 
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 08:10   

czy zacisk od 400 do 200 będzie pasował czy ma te same zaciski i czy w hondzie było by to samo ?

[ Dodano: Sro Maj 06, 2009 09:11 ]
cenny tych zacisków są niemożliwe... czy ma ktoś dojscie do tańszych
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 08:11   

tak ... w R400 i R200 są te same zaciski :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
leon77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 84
Skąd: Okolice Poznania



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 08:42   

dzięki , bo moge kupić zaciski za 150 ale to dla mnie troche za drogo

[ Dodano: Sro Maj 06, 2009 09:42 ]
za szt
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 08:46   

niestety te zaciski cieżko dorwać i dlatego są drogie :/ za swój podobnie płaciłem ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mielony22 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 178
Skąd: kolno



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 09:29   

rtworek napisał/a:
mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok.


potwierdzam!!!przesmarowac wszystko.ja mialem identyczny problem.jedno kolo sie blokowalo.miala byc to wina linki ale jak sie okazalo takie suchoty w zaciskach byly jak na pustyni.przesmarowane all i teraz chodzi piknie!!!zawsze taniej kupic ze dwie tubki tego smaru do zaciskow niz nowe zaciski i sprawdzic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 2.0 SDI 98r] tarcze hamulcowe
jaka różnica?
laska3001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Sie 05, 2008 21:07
laska3001
Brak nowych postów [R220] 98 - Tarcze a Taśma SRS
roverihno Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Paź 26, 2010 13:57
mickoz2
Brak nowych postów [R220] Tarcze hamulcowe
maniu48 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Gru 15, 2011 21:06
Brt
Brak nowych postów [R220 SDI] tarcze hamulcowe
Gabrysia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Mar 24, 2009 14:14
Gabrysia
Brak nowych postów [R220 sdi] tarcze hamulcowe
zex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Kwi 16, 2009 06:52
zex



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink