Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 iTD `02] Ile powinna wytrzymać turbina?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0 iTD `02] Ile powinna wytrzymać turbina?
Autor Wiadomość
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Maj 05, 2009 21:49   

Steff napisał/a:
W Bytomiu ul. Siemianowicka , tel. 669 527 737 , zakład czynny 8 - 16 , z tego co słyszałem jest niezły. Nawet renomowane salony i serwisy z niego korzystają.
A wymianę i całą resztę zrobili mi znajomi już "w domu" :grin:
Dzięki. Ja mam zamiar swoją zregenerować zawczasu i myślałem o Turbotec w Jaworznie, ale może i Bytom wezmę pod uwagę. Ciekawi mnie duża rozbieżność w cenach, które słyszałem - 700-2500 i nie wiem z czego to wynika. W Jaworznie chcą 700 plus części plus (ewentualnie) montaż więc myślę, że zmieściłbym się w okolicach Twojej kwoty. A chwalą się tam najlepszym sprzętem ;) .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 05, 2009 21:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomcy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 52
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 13:29   

Ja po wymianie rozrzadu nagle zauważyłem jakby moja turbina klekla - przed wymiana jak wcisnalem gaz to efekt byl mocno widoczny od 1800 do 2800
a teraz kurka ten efekt zanikl ma ktos pomysl co moglo sie stac????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 13:34   

to nie turbina, tylko kąt wtrysku się pewnie zmienił po wymianie rozrządu .... jedź na diagnostykę i regulację i wszystko wróci do normy :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 06, 2009 16:16   

Brt napisał/a:
to nie turbina, tylko kąt wtrysku się pewnie zmienił po wymianie rozrządu

tam są znaki i jak ktoś na nie złoży to jest dobrze
jak nie odkręcisz kół zębatych to kąt nie ma prawa się przestawić :wink:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 06, 2009 21:33   

a wydłużenie paska brałeś pod uwagę ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
tomcy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 52
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 08:48   

Robiłem to u Pawła Midowicza - nie mam czasu do nie go podjechać - ale czy po zmianie konta turbina by nie miała pełnej mocy?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 08:53   

Po zmianie kąta może silnik (nie turbina !! ! ) być bardziej zmulony w dolnym zakresie obrotów. Ja bym podjechał na kontrolę po prostui powiedział, co się obecnie dzieje z autem i zobaczysz co Ci odpowie :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 07, 2009 08:55   

tomcy, po 1 niema coś takiego jak kont turbiny.... co najwyżej kąt wtrysku ...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pią Maj 08, 2009 20:07   

thef - jesli w Jaworznie chca 700zl plus czesci to wydaje mi sie ze drogo :sad: W Bytomiu facet powiedzial mi ile co kosztuje. Jeden wirnik 300 , drugi wirnik 300 , srodek z walkiem i lozyskowaniem tez jest nowy i tez 300 , do tego jego robocizna 200. Wszystko zajelo mu 3 godziny. O 12 zawiozlem turbine o 15 ja odebralem :smile: Od naprawy przejechalem juz ok 500 km i wszystko gra. No powiedzmy ze nie wszystko :cry: Dzis stwierdzilem ze awaria turbiny "rozwalila" mi rure pomiedzy interkulerem a kolektorem dolotowym. Czy ktos moze cos doradzic gdzie to cos moge dostac i za ile ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 08, 2009 20:28   

Steff napisał/a:
Dzis stwierdzilem ze awaria turbiny "rozwalila" mi rure pomiedzy interkulerem a kolektorem dolotowym. Czy ktos moze cos doradzic gdzie to cos moge dostac i za ile ?

u Tomiego za około 230zł oryginał
http://www.tomateam.pl/sk...&m_dzial=-&c=20
bądź używka z allegro lub z innego źródła
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pią Maj 08, 2009 21:53   

A tak z doswiadczenia moze ktos cos doradzi czy kupic nowizne czy uzywke? w koncu to jednak znaczaca roznica w cenie :cry:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 08:35   

Steff napisał/a:
thef - jesli w Jaworznie chca 700zl plus czesci to wydaje mi sie ze drogo :sad: W Bytomiu facet powiedzial mi ile co kosztuje. Jeden wirnik 300 , drugi wirnik 300 , srodek z walkiem i lozyskowaniem tez jest nowy i tez 300 , do tego jego robocizna 200. Wszystko zajelo mu 3 godziny. O 12 zawiozlem turbine o 15 ja odebralem :smile: Od naprawy przejechalem juz ok 500 km i wszystko gra.
Hmmm, a wyważał Ci ten układ wirujący na jakiejś maszynie? To faktycznie wyjdzie spora różnica 1100 a 1600 powiedzmy, tyle, że w Jaworznie na pewno mają profesjonalne wyważarki. Trzeba chyba pogadać z kimś kto głęboko siedzi w tym temacie.
Steff napisał/a:
A tak z doswiadczenia moze ktos cos doradzi czy kupic nowizne czy uzywke? w koncu to jednak znaczaca roznica w cenie :cry:
Do 25ki te węże już wkładali z lepszego materiału więc możesz śmiało brać używkę (obejrzyj tylko dokładnie), tylko niech ona będzie faktycznie z 25ki a nie z 200ki, bo te starsze mogą być z tego gorszego materiału, zresztą wiadomo, każda guma z wiekiem traci swoje właściwości, zatem szukaj jak najmłodszej ;)
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 21:46   

Nie powiem czy Bytom wszystko zrobił jak wspomniałeś niemniej jak radzie działa mi działa jak trzeba :lol: No powiedzmy z wyjątkiem pękniętego węża od IC :sad: Natomiast zastanawia mnie informacja kolego z Krakowa, który w salonie Hondy kupił nówkę za 72zł :ok: Taka oferta hyba nie jest do pobicia :lol:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 22:04   

Steff napisał/a:
Natomiast zastanawia mnie informacja kolego z Krakowa, który w salonie Hondy kupił nówkę za 72zł :ok: Taka oferta hyba nie jest do pobicia :lol:
Problem w tym, że w 200kach i 25kach przewody intercoolera są inne niż w 400kach, 45kach i 600kach czyli "braciach" civica i accorda i zdany jesteś na części sygnowane przez Rovera, które są niestety droższe.
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 22:14   

Czy ta 'nowsza' z R25 wyglada tak?
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Sob Maj 09, 2009 23:40   

W nocy każdyt kot jest czarny :grin: Jak nie zobaczysz i nie porównasz to nie wiesz :lol:
A kolega co kupił "węża" od hondy nie pisał później że mu nie pasuje. Tak czy inaczej "nówka jest nówka" a koszty też ważne i oby parametry były te same. A jeśli chodzi o oryginał to tomateam jast tańszy to w serwisie w Częstochowi powiedzieli mi 280zł :sad:

[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 16:42 ]
Jeszcze szybkie pytanie w sprawie tej rury IC. Czy ktoś może doradzić jakiś szybki, sprawdzony i niezawodny sposób by ją jakoś na trochę "zreanimować" przed ostateczną wymianą?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Jaka powinna być bateria?
maciek0272 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Lip 23, 2012 17:00
rovek
Brak nowych postów [zr] czy miedzy maska a podszybiem powinna byc uszczelka
skorpion Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Gru 07, 2016 22:03
skorpion
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT] Turbina
Steff Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Kwi 06, 2010 15:53
Steff
Brak nowych postów Turbina z 220 sd do 420 sd
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Lis 23, 2007 22:25
Brt
Brak nowych postów [R200 SDI] turbina
dragon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Gru 02, 2009 14:10
Wojtek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink