Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 20:16 [R75] Nie wkręca się na wyższe obroty
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam zauważyłem że nieraz auto nie wkręca mi się na wyższe obroty dzieje się tak powyżej 4000 obrotów nieraz dojdzie do 5000 i dalej nic tak jak by mu mocy brakowało dzieje się tak przeważnie na wyższych biegach oczywiście podczas jazdy.
Ponadto nieraz szarpnie parę razy podczas jazdy gdy dodam mu gazu proszę o pomoc w tym temacie!!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 18:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 20:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może nie otwiera się ten drugi VIS co powinien działać przy 4000 obrotów
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mi się nie otwiera. Wtedy jest lekkie szarpnięcie przy tych 4tys i idzie dalej.
a mnie się wydawało że mówiłes ze jest cały czas otwarty ehh ta pamięć
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Maj 08, 2009 22:06
byłem na kompie mam jeden błąd na cylindrze pierwszym coś jest nie tak ponadto skacze iskra na kablach czy mogł by się nie wkręcać przez kable i świece zapłonowe na obroty i był by zamulony podczas jazdy
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 05:15
rambo1111 napisał/a:
skacze iskra na kablach
na pewno tak nie powinno być , bo w połączeniu z innymi usterkami np.brudnym filtrem powietrza,zużytymi świecami,nieszczelnością w ukł.dolotowym,uszkodzoną cewką,niską kompresją czy wadliwym czujnikiem położenia przepustnicy mogą dać takie efekty o jakich piszesz.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 12:42
a jakie świece zastosować i powiem tak że po odpaleniu po cało nocnym staniu autko się wkręca na obroty po dodaniu gazu a następne dodanie już powoduje zamulenie auta raz się wkręci a raz nie silnikiem na wolnych trochę szarpie
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 29 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Maj 09, 2009 19:03
A i jeszcze jedno jak go przytrzymam na wyższych obrotach i trzymając go cały czas na pedale gazu na maxa dochodzi tak do 5000 obrotów po czym trzymając ciągle na gazie obroty mu spadają i się dusi nadmieniam że gaz cały czas w podłodze
Filtr paliwa i pompa w baku do sprawdzenia Polonez-rover tak miewał
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 10:45
rambo1111 napisał/a:
już nie wiem o co biega i co to może być
a czy już zrobiłeś coś w tym kierunku by wiedzieć ? .Najprościej wymienić filtr powietrza , przewody zapłonowe,świece, zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach , sprawdzić wtryskiwacz.Trzeba eliminować kolejno potencjalne przyczyny.l
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum