Wysłany: Czw Maj 14, 2009 18:54 [R All] Short shifter do skrzyni R65
Przy okazji przegladania forum angielskiego, trafilem na to jak sie ucieszylem. Ja juz zamowilem, 25£ razem z przesylka to spoko cena. Mam nadzieje ze komus sie przyda.
A tu instrukcja montazu. Powodzenia
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 14, 2009 18:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale wtedy drążek wskakuje na swoje miejsce jak powinien. Jak poprzednio? Czy automatycznie po zamontowaniu shortshiftera drazek zostanie nieco dalej ode mnie w przypadku wrzucania 2 biegu np?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tyle ze to zdaje egzamin tylko przy bardziej sportowym stylu jazdy. Poprostu chodzi o przyspieszenie zmiany biegow, minus jest taki ze bedziesz musial uzyc wiecej sily. Wazne aby wszystko bylo dobrze nasmarowane i nie mialo zbyt duzych luzow.
Tu jest cytat:
"The advantage of a short throw is shifting speed. If you have a car with a manual transmission and want to drag race, you want a short shifter. It takes more strength to shift it, but it is faster. You hold your foot just above the clutch pedal, then just slap the pedal without letting off the gas and drive the shifter to the next gear.
As important is a tight and well greased shifter and linkage."
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Ja juz swego zamowilem, czekam tylko na przesylke.
4 £ za przesylke to spoko cena, obojetnie gdzie wysylaja. Jak chcecie to poczekajcie, jak ja dostane swego to dam znac czy ta firma godna polecenia jest. Narazie pisalem do nich czy przyjeli wogule zamowienie.
Juz dostalem email od nich ze wyslali, wiec teraz czekam na przesylke. Gdybyscie chcieli to ja moge zamowic do mnie, a 23 czerwca bede ladowal w Wawie to bym przywiozl
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 13:56
Ten qs do PG1 który znalazł rodi, to straszna prowizorka, nie jest warta 30Ł. Lepiej przeciąć zwykłą wajchę przeciąć kawałek pod kulką i wspawać 3cm pręta. Koszt około 0,7.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:06
rodi_ napisał/a:
Tak z ciekawosci, skad wiesz ze 3cm jesli tak zrobisz to nie masz zadnej regulacji
Z popatrzenia na zdjęcie w griffiths-engineering. Tam jest przedłużenie około 3 cm. I też regulacjii prawie nie ma. Jak nie będzie wygodnie to zawsze można wyregulować spawarką.
w SDi nei ma wiele miejsca pomiędzy drążkiem biegów a wydechem ... może warto popatrzyć pod tym kątem na szortsziftera ... żeby po założeniu nie stukało o komin później
Panowie i Panie, ja juz swoj Quickshift mam zalozony. Jesli chodzi o wrazenia, dla mnie rewelacja. Nawet nie myslalem ze biegi moga wchodzic przy tak krotkim ruchu reka.
Jakosciowo wszystko w porzadku, wykonany jest z 6mm blachy aluminiowej. Wszystko pasuje idealnie tak jak powinno, montaz to okolo 5min.
Przesylka doszla po kilku dniach wiec moim zdaniem to spoko firma. Jedynym minusem jest to ze juz ich nie maja w swojej ofercie, kto chce to musi sledzic ich oferte. Moze znow sie pojawia.
Powodzenia
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
No mialem czasem takie lekkie przycinanie sie jedynki albo wstecznego, ale gdzies slyszalem ze to juz normalka w tej skrzyni. Ogolnie stan uwazam za bardzo dobry, dopiero okolo 35tys km mam przejechane.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum