Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR R25 1.4 105KM] Uklad kierowniczy...problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR R25 1.4 105KM] Uklad kierowniczy...problem
Autor Wiadomość
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



  Wysłany: Sob Maj 23, 2009 19:22   [MG ZR R25 1.4 105KM] Uklad kierowniczy...problem

Witam. Mam takie pytanko, czy komuś z Was roverek sam skreca??? W sensie takim ze zciaga go na jakas strone. Moj MG-ik skreca dosyc mocno w lewo, nie moge na dluzej puscic kierownicy. Kiedys bylo wszystko ok... ladnie odbijala kierownica nic nie zciagalo ale... wyjezdzalem z parkingu i widzialem jak babcia w Nissanie Micra wjezdza na ten parking z "zawrotna" predkoscia i we mnie zaraz przydzwoni...wiec postanowilem uciekac. bylem lewym kolem blisko dosyc wysokiego kraweznika i przydzwonilem w niego dwa razy...okazalo sie ze zgiolem sanki. wiec je wymienilem, mechanik ustawil zbieznosc ale to juz nie bylo to samo, najpierw zcielo mi opone wiec pojecjhalem do takiej niby profesjonalnej wulaknizacji zmienilem kapcie i zrobilem jeszcze raz zbieznosc, teraz chodzi mi o to ze autko dalej delikatnie kreca, opony na szczescie nie tnie. Czy jest jeszcze cos na co moge spojjzec zeby to poprawic? Prosze o porady :grin:
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 23, 2009 19:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
grembi 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 161
Skąd: Jelenia Góra

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 23, 2009 20:05   

Witaj

Wydaje mi się że będziesz musiał go pomierzyć. Miałem ten sam problem i gołym okiem nie mogłem zlokalizować przyczyny dopiero po geometri się okazało że mam przestawione delikatnie koło. Ja wymieniłem zwrotnice, mcphersona i wahacz i teraz moge jechać prosto z zamkniętymi oczami. Także musisz mieć coś tam skrzywione ale co ...


Pozdrawiam
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 15:01   

Sprawdź wachacz,u mnie był krzywy i też ściągało ZR-a na bok.Jeśli skrzywiłeś sanki to musiało być mocne uderzenie więc i wachacz musiał nieźle dostać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ r214si lpg 1996] uklad kierowniczy
Surwil87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Wrz 05, 2010 20:54
tronsek
Brak nowych postów [ R25 1,4 105km ]Problem z obrotami ? Proszę o radę
romek7100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Sie 20, 2010 16:45
leszczu
Brak nowych postów [R 220] Układ kierowniczy ...
grembi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Mar 05, 2009 22:24
thef
Brak nowych postów [R25 1.4 05] układ kierowniczy
bodek400 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Lip 07, 2010 20:42
keczu
Brak nowych postów [R214 16v 97] Układ kierowniczy
Wymiana elementów. Czy przepłaciłem?
Fido66 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Sie 13, 2008 12:23
Fido66



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink