Wysłany: Sob Maj 30, 2009 05:56 [R620] Prośba o pomoc po zakupie rovera
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1993
Witam wczoraj zakupiłem sobie ROVERA 620SI z 93r .W rozmowie z sprzedawca padło że silnik ma 147km niestety jako właściciel ACCORDA nie przypominałem sobie aby taki silnik był montowany w ROVERACH dlatego tez po dotarciu do domu trafiłem na ta stronke aby sprawdzić . i Po wpisaniu numeru VIN trafiłem na dwie rzeczy których nierozumię poniżej opis VIN po rozkodowaniu :
Model MG Rover, 600(RH)
Aspiration Normal Aspirationsilnik wolnossący
Body Style Saloon
Camshaft/VVC SOHCjeden wałek rozrządu przypadający na jeden rząd cylindrĂłw
Class (Trim) Class 6klasa wyposażenia
Drive LHDkierownica po lewej stronie
Engine CC 2000 ccpojemność silnika 2000 cc
Engine cylinders 4 Cylinder4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System MPiwielopunktowy wtrysk paliwa
Fuel Type Petrolbenzyna
Number of Doors 4 doorwersja 4-drzwiowa
Performance High performancesilnik o podwyższonej wydajności
Series Engine Honda
Transmission Manualmanualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speedpięć biegów
Valves per engine 16Vsilnik 16-zaworowy
Model Year 1980rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 116016
1)Co oznacza wersja wyposażenia 6 i gdzie znaleść opis tej wersji wyposażenia.
2)Co oznacza opis (silnik o podwyższonej wydajności).
Wydaje mi się że ktos troche sobie pozmieniał w tym aucie bo mam skórę bez klimy jedno siedzenie elektryczne drugie kierowcy manualne . Proszę o pomoc
Również proszę kolegów o pomoc w ustaleniu od czego może świecić sie kontrolka silnika silnik odpala dobrze wchodzi na obroty.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 22:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 30, 2009 05:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wiec tak sprawa ma sie tak samochód ma silnik Hondy F20Z1. Po przekręceniu kluczyka kontrolka silnika gaśnie po próbie zapłonu kontrolka zapala sie i silnik rozwija nie więcej niż 3500 obr. potem następuje odcięcie na wolnych obrotach zachowuje sie normalnie odpala trochę ciężko trzeba 3-4 razy przekręcić żeby załapał wydaje mi się że komp jest w trybie awaryjnym Samochód ma jakaś instalacje gazowa odłączona i widać że ładnych parę lat nikt jej nie używał .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wydaje mi się że gazownicy uszkodzili wtryski.
podjedź do dobrych gazowników by sprawdzili co sie dzieje i od razu podłaczyli ci gaz albo niech go wyciągna
Paląca sie cały czas kontrolka check często zdaża sie przy źle podłaczonym LPG w hondach.
Jeżeli kontrolka gasnie to znaczy że komp nie widzi żadnych błędów
Albo jak zewżesz gniazdo diagnostyczne to powinien sie check palic cały czas bo nie ma błędów
Zrób reset kompa zgodnie z procedurą i zobacz czy się coś zmieniło.
Wiec tak po szybkim przypomieniu jak resetować kompa i sprawdzic błedy wyszło że sa 3 o numerach 4,5,14 dwa z nich udało się skasowac 5,14 a błd numer 4 cały czas wraca według spisu to bład czujnika położenia wału korbowego lub jego obwód jak to zdiagnozować i gdzie go szukac .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum