Byłem prawie pewny, że to on unieruchomił szybę od strony kierowcy. Jednak moim niemiłym zaskoczeniem było to, że jest bez zmian. Po dość długim trzymaniu przełącznika szyba w końcu ruszyła, na obu modułach działa ok do pewnego losowego momentu. Jak zatrzyma się to długie trzymanie przycisku sterowania nie pomaga. Z okolic silniczka dochodzą często odgłosy jakby nie mógł ruszyć. Domyślam się zatem, że on jest najsłabszym ogniwem i moje pytania brzmią:
1. czy pasuje taki od ROVER 25?
2. czy jest różnica lewy/prawy? jak w przypadku części z anglika?
3. czy jest możliwość zregenerowania tej małej maszynki prądu stałego?
Zaznaczam, że uszczelki i prowadnice wyczyszczone oraz nasmarowane silikonowym spray-em. Napięcie na wyjściu z wspomnianego modułu YWC 103780 jest Zawsze.
Dziękuję za wszelkie rady i sugestie.
Serdecznie pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 11:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
arturky, prowadnica nie kucla? Jest roznica miedzy 5D a 3D oraz prawa-lewa (roznica prowadnicy), oraz Anglik a Europa, prawa-lewa (roznica silniczka)...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum