Gdybym ja swoją zakładał, to wlew byłby pod klapką. Gazownicy robią z tego problem, bo łatwiej zrobić dziurę w plastikowym zderzaku. Jeśli będziesz nalegał, to muszą zrobić pod klapką. Ojciec kiedyś w Seju ich przycisnął i był wlew pod klapką, w oststnim Seju nie było go przy montażu i mimo prośby wlew zrobili w zderzaku... Przynajmniej polakierowany korek jest.
Przy obecnych cenach paliw przeróbka jak najbardziej się opłaca.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
(...)
interesuje mnie gdzie zamontować sobie wlew gazu.
bo zastanawiam się nad montażem pod klapka wlewu paliwa.
(...)
Ja mam pod klapka. Oczywiscie wersja z przejsciowka. U mojego gazownika to wersja domyslna.
W zimie na stacjach chwalili, ze nie musza sie czolgac po ziemi i wlew jest czysty .
Jak bardzo chcesz fotke to wieczorem moge wrzucic.
Byłem świadkiem, jak pracownik ORLENu odmówił w zimie zatankowania Poloneza, który miał wlew tuż pod zderzakiem. Później go zagadnąłem i powiedział, że pracownicy stacji dostali dyrektywy, że nie mają obowiązku klękać i szukać wlewów "źle" zamontowanych... Dlatego umiejscowienie ma znaczenie.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
i gadałem z gościem który ma mi montować gaz.
niestety taka przyjemność ma kosztować 100 zł ale, zainwestuje dodatkową stówkę, bo widzę że u secia gardzo gustownie to wygląda
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 06:44
DawidNB napisał/a:
blue827, rozwiązanie takie jak u secia bardziej mi się podoba jednak
Też na początku mialem montować wlew przykręcany na czas tankowania, ale skoro zmieścił się pełnowymiarowy wlew, to tylko lepiej. Wystarczy odkręcić plastikową zakrętkę i tankować. Tak samo zakrętka od wlewu benzyny też bez problemu się odkręca mimo że jest jakby trochę schowana za wlewem gazu.
Witam wszystkich, mam Roverka 200 Si 1.4 103kM i zastanawiam się nad montażem instalacji gazowej. Moje pytanie jest takie gdzie w Krakowie i jaką instalacje byście polecali do niego.
Pozdrawiam.
Do roverów nie montujcie instalacji BRC czemu bo te instalacje sa przystosowane do silników VW,Opla i Skody.Po drugie jezeli ktos juz chce zamontowac instalacje to nie II generacji (rover ma za duzo pierdoczujników żeby ta istalacja poprawnie działała "może działac poprawnie ale ja osobiście nie polecam").Najrozsądniej bedzie zamontować instalacje IV generacji czyli pełny automat a jakiej firmy to polecam Stag.A teraz najwazniejsza sprawa jezeli chcecie zeby auto sie nie psuło po pierwszym miesiącu uzytkowania LPG nie montujcie nigdy instalacji do roverów czy MG w przydrożnych garażach.Lepiej zapłacic troche więcej i miec porzadna robote zrobioną w aucie.U mnie wlew zamontowany jest w czarnej czesci zderzaka czyli wogóle nie widać.Nie jestem przekonany do wlewu gazu w miejscu wlewu paliwa czemu bo trzeba ze soba wozić ta smieszna przedłużkę.I najwazniejsze poprawne ustawienia mieszanki spowoduje że rover będzie palić do 8-9 litrów gazu.Ale nawet jak ktoś szybko jeździ do przodu jak i do tyłu typu (pokaze ci że koła zawiruja na wstecznym) to może sie zdziwić jak usłyszy sygnał wyłączenia instalacji ale to już potem powiem czemu sie tak dzieje i zaprezentuje na zdjeciach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum