Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:28 [r214SI 97r] NIE MA MOCY
witam wszystkich.
mam taki problem z moim autkiem, mianowicie wyglada na to, ze jak silnik mocno sie rozgrzeje,to traci moc, dokladniej dusi sie przy wciskaniu gazu. wszyskie cylindry pracuja rowno, wiec to nie swiece.
jak postoi z pol godziny wszystko wraca do normy.
prosze o pomoc.
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 09:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli mechanicznie silnik jest OK - sprężanie, szczelnośc, zawory, itd.. ciśnienie paliwa OK, filtr drożny, wtryski nie leją, itd.. i zapłon też działa OK (cewka, przewody WN, kopułka, palec, świece, itd..) to patrz przede wszystkim na czujnik temp. cieczy chłodzącej, ale ten dla kompa silnika, nie dla kokpitu. W tym silniku są dwa czujniki temp. cieczy. Patrz też czujnik położenia wału korbowego. Czujnik temp. powietrza w dolocie raczej odpada jak i czujnik podciśnienia też, one raczej nie padają.
Do tego, sprawdź czystość filtra powietrza i stan dolotu, czy coś tam nie przeszadza, jaki jest stan zespołu przepustnicy, itd..
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
dzieki oprawca za info. punkcik dodany.
a co do auta, to nic nie wykazalo na kompie, wiec doszlismy do wniosku ze to pompa paliwa moze byc, poza tym mocno buczy i podczas jazdy i przy wlaczaniu zaplonu.
ale musze najpierw kupic.
dzieki oprawca za info. punkcik dodany.
a co do auta, to nic nie wykazalo na kompie, wiec doszlismy do wniosku ze to pompa paliwa moze byc, poza tym mocno buczy i podczas jazdy i przy wlaczaniu zaplonu.
ale musze najpierw kupic.
co o tym myslicie
Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Ma być 3 bary, tj. 300 kPa albo 0,3 MPa. Jeśli jest mniejsze - patrz najpierw filtr paliwa (może być zatkany syfem) albo właśnie pompa pada.
Wkład pompy (nie ma sensu całości wymieniać) kosztuje na Allegro - dobre podróby - ze sto PLN, oryginały będą pod 200 PLN podchodzić. Wymiana nie jest wielką filozofią, ale z tego, co kojarzę, trzeba wyciagać bak paliwa. W Poldku i w Nexii mam lepiej, w Polonezie dostać do pompy mogę się przez bagażnik, wyjmując koło zapasowe (czyli u mnie butlę LPG) a w Nexii jest pod kanapą tylną.
Wymiana to banał, kilka śrubek, jedna złączka , dwa wężyki (wej. i wyj. benzyny) i już.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
no wlasnie jestem w trakcie poszukiwania pompy i filtra. tylko nie wiem jak z tym cisnieniem, bo podaja tez ze do tego silnika ma byc 3.9ba.
w sumie jesli jest powrot paliwa do baku to chyba nie jest jakis problem.
ale nie wiem czy jest .
dzieki za pomoc.
ja mam dokladnie model 214 SI 16v. 90, lub 103 konie. wg mnie bardziej 90
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum