jak w temacie - dawniej przy okolo 2000 obrotów wyraźnie było odczuwalne przyśpieszenie. Teraz aby było jakięs przyśpieszenie to muszę wykręcić 2500 - 3000.
Stało się to odo momentu wymiany węza intercoolera, który pękł. Teraz nowy założony jest prawidłowo i jest wszystko szczelne, tylko stracił na żywotności.
Czy to wina przepływomierza??? Jak ewentualnie go sprawdzić?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 10, 2009 07:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Cze 10, 2009 08:23
wacek napisał/a:
Czy to wina przepływomierza???
Niekoniecznie (co nie znaczy, że nie), może założenie nowego węża doprowadziło do powstania jeszcze większej nieszczelności w innym miejscu - sprawdź pod tym kątem cały układ dolotowy łącznie z intercoolerem.
wacek napisał/a:
Jak ewentualnie go sprawdzić?
Odepnij wtyczkę od niego i zrób jazdę testową, jeśli będzie lepiej, to znaczy, że coś z przepływką nie tak. Ewentualnie sprawdzić miernikiem napięcia i porównać z wzorcowymi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum