Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420Di 96r] tarcze i klocki hamulcowe - prośba o poradę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420Di 96r] tarcze i klocki hamulcowe - prośba o poradę
Autor Wiadomość
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 11:18   [R420Di 96r] tarcze i klocki hamulcowe - prośba o poradę

Witam,
muszę wymienić przednie tarcze hamulcowe oraz klicki z tyłu.

Co byście powiedzieli na taki zestaw:
przód: tarcze brembo 09.5509.14 oraz klocki ate 13.0460-2803.2
tył: klocki ate 13.0460-5998.2

Ewentualne propozycje zestawu tarcze+klocki mile widziane :)

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 19, 2009 11:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 14:13   

Tarcze ATE + klocki ATE na przód oraz tył :wink:

BRT, miał chyba Brembo przód oraz klocki ATE i nie byl zadowolony, mówił ze ATE+ATE lepiej hamuje :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:25   

laskarm, brembo w tanszej wersji juz zeszlo na psy. Tarcze sie wichruja bardzo szybko. Jak juz chcesz ATE to kupuj wszystko Ate. Caly przod i klocki tyl:)

Polecam od siebie na przod tarcze i klocki EBC ultimax. Jedyna wada to troche pyla, ale za to swietna skutecznosc!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adamk 




Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 139
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:28   

brembo rzeczywiscie sie stoczylo troche juz :/
ate mi i znajomym piszcza
nie polecem jurid'a piszcza jeszcze bardziej
ostatnio wstawilem u siebie komplet TRW/Lucas
zadnych piskow skutecznosc dosc dobra
pozdrawiam
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:35   

Polecam klocki i tarcze ATE :ok2:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:35   

Co do piskow czy nie jest to kwestia posmarowania klockow pasta miedziowa na tych blaszkach podtrzymujacych? Ja po zalozeniu nowych ebc ultimax niemal po przejechaniu juz 300km zaczalem ostrzej hamowac i zaczaly mi popiskiwac. Nie sadze by byly zeszklone, a po prostu czasami jest wieksze tarcie miedzy klockiem a blaszka i stad pisk:)

Jak myslicie?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:36   

faecd napisał/a:
brembo w tanszej wersji juz zeszlo na psy.
Potwierdzam, jakiś czas temu zamontowałem kombinację Brembo+Ferrodo przód i tył, i już przód mam zwichrowany :( Nie polecam tego badziewia !!
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:44   

To może faktycznie lepiej dołożyć trochę kasy i mieć spokój przez dłuższy czas :)
Chyba postawię na zestaw ATE+ATE :)
 
 
grembi 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 161
Skąd: Jelenia Góra

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 15:46   

Hej. Bierz ATE.

Pozdro
 
 
 
laskarm 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 125
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 08:40   

A czy klocki ATE 13.0460-2803.2 będą pasować do tarczy hamulcowej ATE 24.0121-0105.1 ?? Klocki w opisie mają, że są do tarcz pełnych, a tarcza jest wentylowana. U siebie w aucie mam z przodu tarcze wentylowane. Na www.tomateam.pl nie znalazłem innych klocków hamulcowych.
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 08:59   

fearless napisał/a:
faecd napisał/a:
brembo w tanszej wersji juz zeszlo na psy.
Potwierdzam, jakiś czas temu zamontowałem kombinację Brembo+Ferrodo przód i tył, i już przód mam zwichrowany :( Nie polecam tego badziewia !!


W Poldoroverze mam tarcze Bremo i klocki Ferrodo. Tarcze i klocki zmieniłem we wrześniu 2005 roku i do dziś, przejechałem Poldasem na nich prawie 90 tysięcy km. Klocki ponownie zmieniłem w lato zeszłego roku tylko dla tego, że panu Oprawcy nie chciało się czyścić prowadników zacisków i prawy się zakleszczył na dolnym (zawsze dolny tylko, od soli i syfu) i wewnętrzny klocek na prawym kole zjadło do samej blachy, aż szorował niemiło przy hamowaniu. Zmieniłem na klocki TWR (czy TRW), nie pamiętam, ale porządne, za 70 PLN komplet. Tarcz nie dotykałem, mają 'wjechane' najwyżej na 1 mm, nie więcej, próg jest znikomy. Na spokojnie na tarczach zrobię magiczne sto tysięcy km i wiele więcej, myślę, że 150 tysięcy obskoczę na nich bezproblemowo. Tarcze nie biją, klocki nie piszczą, samochód hamuje bardzo dobrze, a zacisków nie ruszałem, wszystko oryginał, płyn hamulcowy zmieniłem tylko raz, rok temu.
Nie wiem, dla czego narzekacie na Bremo i Ferrodo, gdyby chciało mi się schylać rok temu i szorować prowadniki zacisków, na pewno jeździłbym na tamtych klockach, zresztą mam je w bagażniku i mogę Wam porobić fotki, w jakim są stanie.
Samochodem dojeżdżam do roboty i z powrotem, NDM- W-wa , NDM - Pruszków, idt.. dzienne przebiegi to co najmniej 100 km, zima lato, nie ma lekko ten trzynastoletni samochodzik. I chodzą heble jak trzeba. Odpowietrzałem je profilaktycznie na wiosnę, za pomocą własnoręcznie sporządzonego zestawu do odpowietrzania, ale nie było w nich bąbli.
Z tyłu zmieniłem tylko szczęki, bardziej z ciekawości niż z potrzeby, bębny cały czas oryginał. Rozebrałem zarazem w atomy te całe "samoregulatory" szczęk i stwierdzam z pełną odpowiedzialnością, że zupełnie nie spełniają swojej roli, jak się tego samemu nie podkręci śrubokrętem (radełkowanej nakrętki trzpienia śruby rozpieracza szczęk) to luz będzie się powiększał. Jest to nieco kłopotliwe, bo trzeba non stop zakładać i zdejmować bębny, sprawdzając, czy już się zakleszczają, czy jeszcze nie. Ale raz na pół roku mniej więcej tak sobie z tym robię (co jakieś 10 kkm).
Acha - po wymianie linki hamulca ręcznego (stara trzasnęła jak zacząłem się z nerwów na niej wyżywać), rzemiosło za magiczne 20 PLN, po rozebraniu szczęk i tych "samoregulatorów" o regulacji ręcznej, teraz, pedał hamulca wybitnie stracił na luzie jałowym (nie ma go praktycznie), a sam ręczny bierze też bez "luzu" i lewe koło zapina na sztywno w piachu. Prawe niestety nie i właśnie idę z tym się zabawić. Niemniej jednak, samochód nawet na stromym podjeździe stoi jak granit. Ręczny zrobiłem tak, że trzyma już na trzy zęby, praktycznie jest prawie "na styk".
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 22, 2009 16:10   

Ostatnimi czasy jakos w okolicach 2007 roku uzytkownicy brembo zaczeli sie skarzyc na tarcze. POdobno po 3 tysiacach, dwa trzy hamowania, do tego kaluza i tarcze bija!


A sluchajcie jak to jest z tym piszczeniem klockow? klocki piszcza jak sie zeszkla oraz jak nie sa nasmarowane pasta miedziowa na styku blaszka klocek?

Ktos moglby poradzic co tu zrobic z klockami ktore wymienione 1000km temu od czasu do czasu popiskują??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZS] Jakie klocki i tarcze hamulcowe
Misiek666 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Maj 20, 2012 15:02
Adrian
Brak nowych postów [Rover45] jakie klocki i tarcze na przod i klocki tyl kupic
thesky Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Sob Lip 01, 2017 13:28
sknerko
Brak nowych postów [R45] Tarcze i klocki
NiceMan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Paź 13, 2015 20:50
NiceMan
Brak nowych postów [R45] klocki hamulcowe
marek501 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 14, 2013 19:58
gammathough
Brak nowych postów [416, 96r. LPG ] Klocki hamulcowe
grisza23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Kwi 14, 2010 14:34
grisza23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink