Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Dziwne wybrzuszenia pod korkiem oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Dziwne wybrzuszenia pod korkiem oleju
Autor Wiadomość
AndrzejekA8 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: okolice Częstochowy



Wysłany: Pią Cze 19, 2009 22:39   

Jeszcze raz bardzo dziękuję za szybką pomoc :ok:
Teraz pozostaje mi zakup uszczelki, klucza i do dzieła :grin:
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 19, 2009 22:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 22:47   

:ok:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 09:36   

AndrzejekA8 napisał/a:
Dziękuję za szybką odpowiedź
Będę musiał jeszcze sprawić sobie taki klucz
Jakie klucze polecacie? Chodzi mi o to żeby były w miarę wytrzymałe i za rozsądną cenę?
Ja to polecam zebys gdzies pojechal i ktos Ci to wymieni.Mysle ze nie ma obawy ze mechanik sobie nie poradzi z dosyc prosta czynnoscia,a Ty zaoszczedzisz na kluczu dynamometrycznym :wink: Jak kupisz jakis tani to lepiej juz na "wyczucie" przykrecic,jak nie robiles tego wczesniej to jedz do mechanika bedzie taniej,lepiej i moze z gwarancja.
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 09:50   

Ja kupiłem sobie niedawno taki http://www.allegro.pl/ite...2_28_210nm.html i jest OK. Ostatnio dociągałem głowicę w mojej trofiejnej Nexii, bo "szpecjaliści" zapomnieli dociągnąć śrubek po prawej stronie i środkowej przy kolektorze ssącym i pociło się. Pojechałem 50, 70, 90 i 110 Nm i uspokoiło się zupełnie.
Kluczyk kosztuje jakieś 80 PLN i do domowego użytku jest w zupełności wystarczalny.
Śruba regulacji zaczyna "brać" już od mniej więcej 20 Nm, choć klucz jest skalowany od 28.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 12:50   

Lechos napisał/a:
nie kazda:)
Nie wiem jaką Ty masz ale skoro nie metalową to pewnie jakaś fajeczka bo oryginał jest metalowy i jest produkowany w Niemczech specjalnie pod Rovera. Pozdrawiam ( dodam że zmieniałem w sześciu Roverach taką uszczelkę i wszystkie miały metalową uszczelkę).
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 14:43   

DANTE79R napisał/a:
Lechos napisał/a:
nie kazda:)
a ja to pisalem :shock: :wink:
co do uszczelki to moge sie zgodzic, ze jest to blaszka ale powleczona jakims materialem
 
 
 
AndrzejekA8 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: okolice Częstochowy



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:21   

Lechos napisał/a:
co do uszczelki to moge sie zgodzic, ze jest to blaszka ale powleczona jakims materialem

Zgadzam się z tą wypowiedzią w 100% :ok:
Zamieszczam zdjęcie jak wygląda uszczelka którą wyciągnąłem z swojego R :wink:

Prosiłbym jeszcze o rady w jaki sposób mogę wyczyścić pozostałości które odpadły z uszczelki?
Czy odkurzacz będzie dobry? :wink:
Pozdrawiam
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:25   

Myślę że rozsądniej będzie kupić nową a nie odkurzanie
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
AndrzejekA8 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: okolice Częstochowy



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:26   

Dodaję jeszcze zdjęci gdzie zaznaczyłem mały kawałek który odpadł z uszczelki.
Palcem nie da się tego wyciągnąć ponieważ jest to bardzo kruche :nook:

[ Dodano: Nie Cze 21, 2009 22:29 ]
DANTE79R napisał/a:
Myślę że rozsądniej będzie kupić nową a nie odkurzanie


Tak uszczelkę już zamówiłem nową ale chodzi mi o to jak wyczyścić malutkie kawałki które odpadły z uszczelki i zostały koło zaworów? :hm:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 23:18   

zaznaczony element to sprężyna zaworu, tam żaden miękki śmieć nic nie naszkodzi...
AndrzejekA8 napisał/a:
Prosiłbym jeszcze o rady w jaki sposób mogę wyczyścić pozostałości które odpadły z uszczelki?

te fragmenty to taki laminat przypominający z grubsza karton więc raczej na filtrze oleju zostanie niż gdzieś sie wepchnie gdzie mógłby zaszkodzić :hm:
oczyść to co dasz radę i będzie ok :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 23:37   

sTERYD napisał/a:
zaznaczony element to sprężyna zaworu

:shock:
Samoregulator Kolego, samoregulator :wink:
Z głowicy są całkiem spore kanały do powrotu oleju więc nie zaszkodzą takie paproszki. Na co dzień potrafią się tam walać większe kawałki nagaru w niektórych silnikach :wink:

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 00:42 ]
Lechos napisał/a:
co do uszczelki to moge sie zgodzic, ze jest to blaszka ale powleczona jakims materialem

Tak samo jest w R75 V6. Uszczelki pod kapami są metalowe powleczone taką jakby gumą. Tanie zamienniki są tylko metalowe i trzeba zakładać na masę.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 23:51   

trzonek zaworu z dwoma sprężynami równoległymi blokowanymi zamkiem stożkowym duczęściowym oraz regulator hydrauliczny otwarcia zaworu, okeeej? ;) ;) ;)
niemniej olej tam nie jest zasysany tylko wypychany, więc nic tam się stać nie powinno...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 23:57   

Mądrala :razz:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
AndrzejekA8 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: okolice Częstochowy



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 10:53   

Wielkie dzięki za pomoc :grin:
Teraz czekam aż przyjdzie do mnie uszczelka :wink: i zabieram się do pracy :ok:
Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję za pomoc :grin:
Fajnie że jest takie forum, że jest tutaj taka miła atmosfera i że zawszę się znajdzie ktoś kto doradzi i pomoże :grin:
Pozdrawiam
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 22:16   

i myśle że koledzy załużyli na punkt "pomógł" :)
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
AndrzejekA8 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 129
Skąd: okolice Częstochowy



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 22:04   

DANTE79R napisał/a:
i myśle że koledzy załużyli na punkt "pomógł" :)


Oczywiście że zasłużyli :grin:

Chciałem się jeszcze dowiedzieć czy macie może jakiś sposób na odkręcenie tych dwóch śrubek, którymi są przykręcone tarcze?
Próbowałem je odkręcić ale nic z tego :sad:
WD-40 tez nie pomaga :sad:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 22:09   

AndrzejekA8 napisał/a:
Chciałem się jeszcze dowiedzieć czy macie może jakiś sposób na odkręcenie tych dwóch śrubek, którymi są przykręcone tarcze?
Próbowałem je odkręcić ale nic z tego :sad:
WD-40 tez nie pomaga :sad:
Mały przecinak i młotek i powinno się udać. Można też wcześniej trochę popukać w śrubki wzdłuż osi i może się udać nawet bez przecinaka. Oczywiście trzeba zaopatrzyć się w nowe na montaż nowych tarcz.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 24, 2009 22:13   

WD i jakis stary srubokret krzyzakowy i mlotek. Napiedzielasz mlotem w srubokret i wyrobisz sruby, plus popsikasz wd i puszcza...ewentualnie rozwierc sruby:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 23:10   

ja w sumie jak żyję nie miałem problemów :/
jedyne co mi przycodzi do głowy to solidny śrubokręt udarowy..
oczywiście w połączeniu z WD-40 ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 10:09   

Ja zawsze kilka razy puknąłem w śrubę w osi przez śrubokręt i było si.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1.4 Si] Sucho pod korkiem wlewu oleju
zym Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Paź 10, 2012 16:51
zym
Brak nowych postów [R416] Dziwne zachowanie lampki kontrolnej ciśnienia oleju
owczarek60 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Gru 30, 2010 19:42
merlin11228
Brak nowych postów [r400]dziwne ćwierkanie
pablo773 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Lut 14, 2011 19:30
pablo773
Brak nowych postów [r400] dziwne szarpanie
zibimasow Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Wto Wrz 20, 2011 17:56
Adrian
Brak nowych postów [R400] Po HGF, dziwne objawy z obrotami
des Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lis 14, 2008 14:18
Paul



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink