Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400]Prowadzenie kabli pod wykładziną Ale JAK?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400]Prowadzenie kabli pod wykładziną Ale JAK?

jak wejść z kablami pod wykładizne?? itp
Autor Wiadomość
seba323 



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 11:32   [R400]Prowadzenie kabli pod wykładziną Ale JAK?

Kupiłem wczoraj Tube do swojego autka i teraz mam problem oczywiście. Zamontowałem ją w bagażniku tylko teraz pojawił sie problem " Musze puścić kable od akumulatora poprzez środek auta aż do bagażnika" i musze ukryć te kable w środku auta mi się wydaje że pod wykładziną by było najlepiej czyli " pod podłogą" ale jak ją podwadzić jak to zdjąć ?? Proszę o pomoc jakieś rady sugestie

AndrewS: poprawa literowki w temacie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pon Lip 20, 2009 13:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 24, 2009 11:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 16:23   

Hej

Kable zasilające z reguły nie puszcza się środkiem a bokiem. Zdejmij uszczelki, odchyl wykładzinę i puść tamtędy. Środkiem puszcze się kable sygnałowe, aby nie były zakłócane przez inne kable. Żeby to z kolei zrobić dobrze to trzeba troszkę się narobić. Wyciągnąć fotele i ściągnąć wykładzinę. Można co prawda bawić się w jakieś przeciąganie ale tak idzie najsprawniej. Generalnie jeśli nie chce Ci się w to bawić to puść zasilający lewą stroną a sygnałowy ( ten od radia z chinchami ) po prawej.
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 24, 2009 16:51   

Botanix, żadnych uszczelek nie trzeba w R400 zdejmować.

Oto instrukcja do htb:
1. Odkręcasz listwę chromowaną (trzy śrubki krzyżaki) zdejmujesz ją
2. Na siłę wyciągasz tylną plastikową
3. Odchylasz środkowy słupek szary za pasem bezpieczeństwa i go demontujesz. Również na siłę. Nie jest do niczego przykręcony.
4. Zdejmujesz plastik pod dźwignią otwierania maski. Być może jest on przykręcony taką plastikową nakrętką nad stopką lewej nogi. Trzyma się on też do progu.
5. W tym momencie powinieneś mieć zdjęte wszystkie plastiki przy progach.
6. Zdejmujesz plastikowe rączki do otwierania klapy tylnej i wlewu paliwka
7. Podważasz małym płaskim zaślepkę i odkręcasz pod nią krzyżakiem śrubę
8. Wyciągasz plastikowy wpychany dzyndzel podobny do śrubki
9. Demontujesz wszystkie plastiki ochronne które zakrywają śruby przy fotelach przednich i kanapie tylnej
10. Odkręcasz i wyjmujesz fotel przedni (dwie śruby z przodu i dwie z tyłu)
11. Odkręcasz dwie śruby (gwiazdki) które trzymają siedzisko tylnej kanapy i wyciągasz ją.
12. Odkręcasz przy złożonych siedzeniach śrubki od oparcia tylnej kanapy. Wyjmujesz oparcia.
13. Wyciągasz plastikowe kołki które znajdują się pod siedziskiem kanapy tylnej. Jest ich chyba 2-3 a może 5 z przodu oraz chyba dwa z tyłu.
14. Demontujesz wykładzinę pod siedziskiem tylnym.

Składać w odwrotnej kolejności.

Jeśli chcesz wyjąć całą wykładzinę podłogi należy zrobić to samo po prawej pasażera oraz zdemontować tunel środkowy.

Demontaż tunelu środkowego:
1. Odkręcasz śrubki po dwóch stronach tunelu na wysokości popielniczki dla tylnych pasażerów.
2. Odkręcasz dwie śrubki pod dźwignią hamulca ręcznego.
3. Podnosisz ręczny na max jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś
4. Podważasz delikatnie na łączeniu tunelu z konsolą i wyciągasz go do tyłu tak aby nie połamać ząbków które są na tym łączeniu
5. Kombinujesz z wyjęciem tunelu/podłokietnika
6. Wyciągasz radio, włączniki ogrzewania tylnej szyby i awaryjnych
7. Odkręcasz śrubki które są pod radiem, pod popielniczką oraz za włącznikami które wcześniej wyjąłeś
8. Wyciągasz podważając małym śrubokręcikiem od strony silnika plastikową półeczkę która jest do okoła mieszka zmiany biegów. Zaczepy są po dwóch stronach na skraju tej półeczki. UWAGA żeby nie połamać!
9. Odkręcasz śrubki po dwóch stronach konsoli środkowej.
10. Wyciągasz konsolę

Teraz swobodnie można wyciągnąć całą wykładzinę. Czas demontażu ok 30min a czas złożenia ok 45min przy dwóch rękach pracujących.

Pozdrawiam
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
seba323 



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 20:38   

właśnie o to mi chodiz chciał bym puścić prawą stroną te kable żeby szły przy prawym progu oczywiście wewnątrz i chciał bym jak najmniej rzeczy rozkręcać tylko schować i mieć zgłowy żeby widać go nie było łatwym sposobem:)


a może wiecie gdzie najlepjej by było puscić kabel od akumulatora do środka gdzieś przy kierownicy czy jak?? żeby kabel od silnika znalazł się w środku , przepraszam za te pytania ale jestem amatorem mam dopiero 19 lat:(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 24, 2009 20:59   

greg-si, dziękujemy za ten świetny opis :!: :smile:

sam miałem pytać bo na dniach montuje czujniki cofania i kable będę musiał gdzieś poukładać
_________________
R400 -> R75
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 24, 2009 22:07   

seba323, za puszką bezpieczników pod maską po prawej stronie jest gumowa przelotka. Jeśli kabel nie jest za gruby spokojnie tam się zmieści.
Trzeba odkręcić dwie śrubki którymi jest owa puszka przykręcona i odciągnąć lekko puszkę i wyłoni się gumowa przelotka. Zresztą wchodzą w nią kable.

komarek, spoko loko. Ja już swojego R pod tym względem dość mocno przećwiczyłem i wiem co w trawie piszczy.
Jakby co pisać na forum to będę pomagał. Przyda się na pewno jeszcze komuś w przyszłości.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
seba323 



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 11:32   

dziekuje greg - si w piatek zabieram sie za męczarnie związaną z prowadzeniem tych kabli pomogłeś mi dużo dziękuje mam nadzeje że się uda
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 17:12   

w r200 trzeba uszczelki sciagac :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
seba323 



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 15:07   

kable już przeprowadziłem naprawde bardzo łatwo w R400 to zrobić a sladu po kablach prawie nie ma super dizekuje jak ktoś by coś podobnego robił służę pomocą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Nie Lip 19, 2009 22:25   

komarek, pochwal się jak Ci poszło z czujnikami parkowania :>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
komarek 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 785
Skąd: Koszalin

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 19, 2009 22:41   

kharry, pochwale się jak będą działać jak należy - czyli prawdopodobnie już we wtorek :wink:
_________________
R400 -> R75
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Nie Lip 19, 2009 23:13   

Super! czekam na relacje i podpowiedzi, bo zestaw juz kupiony, tylko mam problem z podpięciem kabli zasilania, bo czujniki sa na przód i tyl..

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 13:57 ]
komarek napisał/a:
już we wtorek

i jak, i jak? ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
LookMyWay 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 107



Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 22:00   

Jak puszcze ta gumowa przelotka ten kabel to w ktorym miejscu ơn wyjdzie?
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 22:11   

Zależy pod jakim kątem go wsadzisz... :twisted: Rozkręć wszystko co trzeba (jest podane wyżej), to zobaczysz co i jak... :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200]Prowadzenie okablowania
BR7074 Car-audio, nawigacje, radia CB 2 Wto Sie 25, 2015 20:18
BR7074
Brak nowych postów [R214] Ciągnięcie kabli
Staniol Car-audio, nawigacje, radia CB 3 Sro Wrz 29, 2010 09:47
dafit
Brak nowych postów [R 400] Dwa wzmaki czy zwoje kabli?
Robert_ Car-audio, nawigacje, radia CB 13 Nie Kwi 18, 2010 14:12
Robert_
Brak nowych postów [R200] Przeciąganie grubych kabli
hermosaco Car-audio, nawigacje, radia CB 21 Wto Lip 24, 2012 20:57
frydrys
Brak nowych postów [R 200 5 Drzwi] Instalacja Kabli Aku- Wzmak- Przód + Sub
pietro Car-audio, nawigacje, radia CB 12 Wto Kwi 07, 2009 22:56
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink