Pomógł: 12 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:41
Ja rowniez nie pozostawilbym tej sprawy tak sobie,skoro przyjechales autem do nich to silnik nie mogl miec uszkodzonych tlokow-zle zalozyli rorzad walnelo w tloki .Jesli polubownie nie zalatwisz zakladaj sprawe-wygrasz .Ja kiedys zmienialem sprzeglo w Citroenie ,bo stare sie slizgalo-wymienili na nowe i ten sam efekt.Swierdzili,ze sprzeglo nowe walniete-ze moga wymienic ale po polowie-wymienili i efekt byl ten sam.Ja dopiero stwierdzilem,ze tylko linka sprzegla nie wracala bo uszkodzony byl pancerz.Nasi mechanicy sa tacy,ze koledze wymieniali cylinderki w ukladzie hamulcowym i nie zalozyli mu przewodow.Dobrze ,ze w ostatniej chwili chwycil za hamulec reczny.Czasami lepiej wiecej zaplacic lecz dac sprawdzonym mechanikom
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj byłem się poradzić specjalistów od regeneracji, odbudowy itp. silników. Powiedzieli, że raczej nie obstawiali by źle założonego rozrządu ponieważ uszkodzony jest tylko jeden tłok. Ze śladów na tłoku wynika, że silnik chwilę pracował z uszkodzonymi zaworami (na tłoku jest więcej miejsc świadczących o uderzeniach). Przy źle ustawionym rozrządzie ślady były by również na innych tłokach. Nie wyklucza winny mechaników i na pierwszy rzut oka stwierdza, że wcześniejsze uszkodzenie zaworów spowodowało pęknięcie tłoka i cylindra, co spowodowało uszkodzenie zaworów??.. okaże się po głębszej analizie.
Jak tylko się dowiem to poinformuje, a do tego czasu czekam na wasze opinie!
Czy domyślacie się powodów znacznej utraty mocy po włożeniu nowego silnika??
Ostatnio zmieniony przez pierce Wto Cze 23, 2009 20:01, w całości zmieniany 1 raz
Ja też miałem pare przygód z polskimi mechaniorami w irlandii i doszedłem do wniosku ze drozej nie zawsze znaczy lepiej i gadka typu, a to jeszcze by sie przydąło wymienic do tego na przegladzie moze sie doczepić itp.Ale sie nie poddawałem i znalazłem konkretnego gościa który doradził i zrobił i po problemie i w cale dużo nie wziął byłem i jestem zadowolony po dziś dzień
Czy domyślacie się powodów znacznej utraty mocy po włożeniu nowego silnika??
Podepnij sie z autkiem pod kompa,jesli nic nie wykarze bedzie sie myslec dalej.A tak na marginesie,to z jakiego rejonu irlandii nadajesz,jesli mozna wiedziec
Po kilku nie przespanych nocach znalazła się przyczyna braku mocy! Jak się okazało stara listwa wtryskiwaczy miała zaślepiony przelew paliwa, natomiast w nowym silniku przelew na listwie wtryskiwaczy był podprowadzony do zbiornika paliwa. Nawet nie wiedziałem, że stosowano dwa rodzaje tego typu rozwiązań.
Wystarczyło założyć nową listwę, podprowadzić odpływ "and power come back"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum