Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Brak mocy :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Brak mocy :(
Autor Wiadomość
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 21:47   [R75] Brak mocy :(
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Witam Wszystkich!

Dzisiaj wracalem sobie z dluższego wyjazdu i wszystko było ok, kiedy nagle zorientowalem się ze na 5 biegu samochod nie ma w ogole mocy :( tzn. wkrecal sie do 3,000 rpm i koniec. do 2000 jeszcze jakoś bylo czuc ze przyspiesza ale pozniej to ledwo ledwo. :( Nie wiem co jest grane. Znalazlem taki temat:

http://forum.roverki.eu/v...light=brak+mocy

Czy myslicie że u mnie moze byc to samo? Tylko nie wiem czemu to tak nagle się zepsuło. :(
Liczę na Waszą pomoc :)
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 26, 2009 21:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 21:58   

Barthas, może masz problem z przepływomierzem? Przejrzyj forum, było mnóstwo na ten temat ;)
Odepnij przepływkę i sprawdź, czy Rover nie będzie żwawszy. Jeśli tak - najpewniej masz przepływkę do wymiany :cool:
_________________
It's all right...
 
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:07   

A to jeszcze takie jedno glupie pytanko ;) :
Gdzie jest ten przepływomierz? ;)
Tzn. co mam dokładnie odłączyc?
Dzieki wielkie! Pozdrawiam!
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:10   

...a w tej sprawie to musisz już przeszukać forum :P Ja też nie pomogę Ci bez użycia wyszukiwarki ;)
_________________
It's all right...
 
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:14   

Juz znalazlem :) A jak odepne przepływomierz to jaki efekt powinienem uzyskac? Czy powinienem odczuc różnice na lepsze czy gorsze?
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:25   

Po odpięciu przepływki samochód powinien znowu jeździć dynamiczniej. I więcej palić - dlatego wskazana jest jazda ze sprawną przepływką: dynamika i normalne spalanie.
_________________
It's all right...
 
 
 
Pino 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 120
Skąd: Pełczyn/Lubelskie

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 26, 2009 22:50   

wild_weasel napisał/a:
I więcej palić


no nie wiem czy tak do końca by to wyglądało, przy NIESPRAWNEJ przepływce może więcej palić niż powinien a po odpięciu takowej spalanie może spać. :wink:
_________________
ROVER RULES! Elo roca
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 09:09   

spalanie zostawmy w spokoju ;) jeśli masz padniętą przepływkę to po jej odpięciu powienieneś poczuć więcej mocy i na tym trzeba się skupić. Jeśli nie będzie różnicy to nie przepływka siadła tylko co innego
 
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 12:23   

No niestety problem dalej nie rozwiązany :( Zrobilem tak jak doradziliście. Odłączyłem przepływkę ale dalej lipa. Zadnej różnicy. Filtr powietrza ok. Wyczyściłem to:


Ale dalej nie ma zadnej roznicy. Moze jeszcze jakies propozycje?
Dodam jeszcze, moze tez przydatna informacja, ze moj roverek nie kopci tak bardzo jak inni opisują przy tego typu problemach. Jest tak jakgdyby w miare normalnie. Tak jak zawsze.

[ Dodano: Sob Cze 27, 2009 13:35 ]
A i jeszcze dodam, ze wczoraj pod przymusem zatankowalem ropkę na innej stacji niz zawsze tankuje. Zatankowalem na shellu V-power diesel. Nie wiem czy to moze byc przyczyną? może zakupić coś takiego:



Myslicie ze moze pomoc?
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 12:54   

jak zatankowałeś shella v-power to po kilkudziesięcu km powienieneś poczuć różnicę na + :) ja to tankuję i jest świetne !!
poszukaj na forum o czujniku wysokiego ciśnienia, być może to on powoduje brak mocy...
 
 
 
Pino 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 120
Skąd: Pełczyn/Lubelskie

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 27, 2009 14:49   

a może zawór wysokiego ciśnienia?
_________________
ROVER RULES! Elo roca
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 27, 2009 15:37   

Sprawdź błędy na komputerze. U mnie jakiś czas temu przetarł sie przewód od zaworu wysokiego ciśnienia w CR i silnik przeszedł w tryb awaryjny przez co nie miał ograniczone obroty i moc (diagnoza na zwykłym komputerze nie na T4). Po zlutowaniu przewodu wszystko wróciło do normy.
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 16:41   

Mam kabelek OBD II i jak zauważylem w moim roverku jest takie wejscie. Teraz tylko programu mi brakuje. Jaki probram polecacie do diagnostyki Rover'ka 75?
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 16:46   

prawdopodobnie najwięcej dowiesz się z BMW CarSoft'a
 
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Nie Cze 28, 2009 09:29   

Wczoraj przez przypadek prawdopodobnie odkryłem źródło usterki. Po wyczyszyczeniu EGR zamontowalem je z powrotem ale nie bylo żadnej różnicy. Jednak wieczorkiem, gdy juz nie mialem pomysłu na nic, zacząłem wszystko ruszać, pukać i dociskać ;P . No i doszedlem do tego wężyka co wchodzi do EGR (tego od podciśnienia) i jak ko docisnąłem to jak ręką odjął! Czy myslicie ze mógł mi się ten wężyk uszkodzić? Powinienem go wymienić? Bo dzisiaj znowu sie zepsuło. 2 min ruszania przy wężyku i znów wszystko w porządku. Może, kiedy rozbierałem to wszystko i wyciągałem ten wężyk coś się naderwało? W sumie schodził baaardzo ciężko a założyć go z powrotem było bardzo prosto. Pozdrawiam!
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Cze 28, 2009 09:58   

Mógł się przetrze, dośc częsta usterka we wszystkich dieslach. Wymień nawet na taki zwykły o takim samym przekroju. Po prostu dusiło silnik spalinami i dlatego takie objawy.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Cze 28, 2009 10:20   

Barthas napisał/a:
No i doszedlem do tego wężyka co wchodzi do EGR (tego od podciśnienia) i jak ko docisnąłem to jak ręką odjął!
Rowan napisał/a:
Mógł się przetrze, dośc częsta usterka we wszystkich dieslach. (...) Po prostu dusiło silnik spalinami i dlatego takie objawy.

dziwne... na zdrowy rozum to nic się nie powinno dziać. Tak jak piszesz wężyk jest od podciśnienia i to podciśnienie otwiera grzybek i spaliny się dostają do środka. Skoro wężyk był przetary to nie było podciśnienia i grzybek nie powienien się otworzyć a więc nie mogło go dławić spalinami...
Bardziej prawdopodobne że elektrozawór nie zwalnia podciśnienia i grzybek się nie zamyka. Ruszając wężykiem poruszyłeś elekrtozaworem albo tak go przegiąłeś że pozwoliłeś żeby zaciągnął powietrze. Radzę znaleźć post Rowan'a w temacie o elektrozaworze i go przeczyścić :)
 
 
 
Barthas 



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 30
Skąd: Rumia



Wysłany: Nie Cze 28, 2009 12:54   

Koledzy!!! To rzeczywiscie może być to!!! Bo za drugim razem, kiedy próbowałem ruszać tym wężykiem to z początku nic się nie zmieniało. Dopiero po minucie coś się ruszyło. Więc może i coś tam przypadkowo dotknąłem. A gdzie dokładnie znajduje się ten elektrozawór? Może gdzieś jakieś zdjęcię znajde?

[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 17:55 ]
Kurcze! Pół dnia próbowałem połączyć się z komputerem i nic z tego :/ W ogole jakby nie widzi samochodu. Jakby nie był podłączony. Tylko czy aby napewno tam jest wejscie OBD 2 ?Wtyczka co prawda pasuje ale na wtyczce jest napisane, że kabel przeznaczony do grupy WV seat skota audi. :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120
Brak nowych postów [R75] Brak mocy
marcin24 Rover serii 75, MG ZT 32 Sob Lis 13, 2010 19:52
marcin24
Brak nowych postów [R75] Brak mocy 2,0 cdt
Kalosz25 Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Mar 26, 2016 15:52
dawidd
Brak nowych postów [R75] Brak mocy
dario80 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Maj 25, 2013 21:24
dawidd
Brak nowych postów [MG ZT]Brak mocy
Mat_Dob Rover serii 75, MG ZT 26 Sro Sty 18, 2017 15:07
Mat_Dob



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink