Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25 2,0 idt '01 ]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25 2,0 idt '01 ]

Brak mocy do 2000 obr/min
Autor Wiadomość
rafal01 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: chełmno



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 18:23   [Rover 25 2,0 idt '01 ]

Może mi powiecie czy wasze roverki też tak słabo idą ciągną do 2000 obr/min.Dodam że przepływka bosha nowa i węże od intercoolera sprawdzone zaczyna ciągnąć dopiero od 2400 obr/min a tak to jak bym zwykłym dieslem jechał.I jak dodam gwałtownie gaz z wolnych obrotów to dopiero po chwili reaguje.Czy u was tez tak jest bo nigdy nie jeżdziłem innymi roverkami.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 25, 2009 18:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 25, 2009 18:35   

witam, z Chełmna akurat mam mojego R :mrgreen: :mrgreen:
Co do przyspieszenia to racja jest on dosyć słaby ale da się przeżyć. W twoim przypadku trochę późno łapie turbinka :neutral: radziłbym sprawdzić kąt wtrysku bo on może mieć winę :wink: w gorszym przypadku turbo ale to gorszy scenariusz..
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 23:19   

Radze podpiac pod komputer,raczej bedzie to zly kat wtrysku badz regulacja rozrzadu.
Depnij mu na wolnych obrotach i daj znac do ilu obrotow sie kreci.
Porownaj jeszcze zachowanie auto z odpieta przeplywka, wiem ze masz nowa, ale sprawdz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 09:41   

no w zasadzie powinien ozywac przy okolo 2000 obrotow - wtedy lapie turbo i silnik ozywa - tak jest u mnie i mimo iz nie lata jak powinien, czuc to wyraznie - powodzenia :ok:
 
 
 
rafal01 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: chełmno



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 11:08   

Kręci się bez problemów do 5000 tys.Dodam że pali mi 9 litrów ON na 100 km przy normalnej jeżdzie.Czy przez zły kąt wtrysku mogło by spalanie aż tak wzrosnąć?
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 12:05   

Moze to byc wina lejacych wtryskow badz problem lezy w pompie.Przeszukaj forum,ktos ostatnio rozwiazal problem w bosch service w Kaliszu.
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 13:30   

a przy ilu odrotach załącza się wam turbina? bo mam trzech kumpli którzy mają R45 idt i każdemu łapie powyżej 2000 obrotów
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
rafal01 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: chełmno



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 18:01   

A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu.
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Cze 29, 2009 07:41   

rafal01 napisał/a:
A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu.



Dla mnie to wygląda na rozrząd i kąt wtrysku. U mnie dymił na biały gdy przy wymianie pasków przestawili mi rozrząd o jeden ząbek. Proponuje podjechać na komputer. Teraz póki jest ciepło nie będziesz miał problemów z odpaleniem, gorzej będzie gdy zrobi się zimno. Odpalenie Roverka staję się wręcz nie możliwe.
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
rafal01 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: chełmno



Wysłany: Pon Cze 29, 2009 12:05   

Dzięki też doszedłem do tego wniosku że to kąt wtrysku,ale mam kolejny problem kto mi go ustawi w Bydgoszczy lub okolicach.Dodam że mieszkam w Chełmnie i tu to nawet żaden mechanik nie ma programu do Rovera.Oczywiście chodzi mi o jakiś tańszy warsztat.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 29, 2009 12:16   

może zadzwoń do któregoś z polecanych zakładów czy nie maja tesbooka czy kts'a ?
btw. Duzo tam po Chełmnie roverów jeszcze jeździ ? :razz:
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
barszczyk 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 131
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Cze 29, 2009 18:43   

Witam,
mam podobne objawy z tym, że mi nie dymi, a kąt wyprzedzenia wtrysku był skorygowany przy wymianie rozrządu (3mc temu)

możesz spojrzeć na to cudo z tyłu silnika -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=41731

i powiedzieć mi czy się Tobie to porusza jak przygazujesz??
 
 
 
rafal01 



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: chełmno



Wysłany: Sro Lip 01, 2009 22:08   

Dziś byłem ustawić kąt wtrysku i chciałem żeby mi ustawił w granicach 2-4 stopni a mechanik mówi że się nie da i ustawił 0,5 i mówi że to maks jaki może wycisnąć.Ciekawi mnie czy to prawda bo jak narazie odpala dobrze jak jest ciepły i nie puszcza chmury dymu.Może pasek przeskoczył o jeden ząbek i nie można więcej ustawić.
 
 
virusek123 



Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 11
Skąd: Opatów

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 19, 2009 21:03   

to napewno nie jest normalne ze tak pali, a ze opuznienie jest w pedale gazu i po 2000 wkreca sie to norma ten diesel tak ma
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 25] Jaki gwint sruby kola pasowego? Rover 25 2.0
inteleeq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Lip 05, 2017 16:42
sTERYD
Brak nowych postów [Rover 25] a [Rover Streetwise] Pytanie o światła przednie
piwko57 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Kwi 03, 2010 19:18
Ciufa
Brak nowych postów [Rover 220] Gdzie jest czytnik immo w Rover 220 SD '96
Lasoty Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Sie 12, 2013 12:08
Lasoty
Brak nowych postów [Rover200] Różnica między rover 200, a rover 200 YOUNG
westside123 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Gru 06, 2018 03:28
westside123



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink