Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Wczoraj wymieniałem akumulator ponieważ padł. Po wymianie nie mogę odpalić samochodu, dodatkowo nie działa centralny zamek z kluczyka jak i w środku, brak pamięci fotela. Proszę o pomoc. Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem.
[ Dodano: Pon Cze 29, 2009 09:34 ]
dodatkowo nie działa zegarek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 12:52, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 07:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 08:51
http://forum.roverki.eu/v...56571Przeczytaj moje posty w tym temacie i spróbuj jeszcze raz odłączyć na chwilę baterię , popraw kontakt na klemach. Bateria musi być naładowana( to że wymieniona ,nie znaczy że dobra ) bo przy spadku napięcia poniżej 10.5V ,komputer odłącza układ rozruchowy.Kluczyki przy tych pracach w kieszeni , nie w stacyjce.Jesli masz drugi kluczyk to spróbuj nim.Pomaga czasem kilkakrotne przełączanie kluczyka z 0 w II pozycje.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Pon Cze 29, 2009 09:22, w całości zmieniany 2 razy
Witam. proponyje przejechac sie na orginalny serwis i podłączyc pod komputer to powinno pokazac blad elektroniki i dokladniej co szukac. u znajomego po czyms takim padl imobilajzer a z twoich opisow tez na to wskazuje.
zmierzyłem napięcia pod maską przy bezpieczniku fl1 150 A na wejściu 12,4 v na wyjsciu tylko 3v jeśli chcę sprawdzić napięcie na głownym bezpieczniku 80A to mam tylko napięcie 3 v zaś na bezpieczniku 9 nie mam wcale napięcia od centralego nie ma wcale
Masz jakies dziwne objawy,na wejsciu bezpiecznikow12 na wyjsciu 3 Na wyjsciu powinno byc takie samo napiecie jak na wejsciu,no chyba ze jest spalony bezpiecznik-wtedy nie powinno byc napiecia.Radze Ci udac sie do dobrego elektryka,wyglada to troche tak jakby komputer oszalał.Ewentualnie wyciagaj bezpieczniki i sprawdzaj czy maja przejscie.
bezpiecznik po wyjęci 150 A niestety chyba nie ma przejścia pokazuje na nim opór 290 kohma. Przy sprawdzaniu miernikiem (sygnał dźwiękowy) nie piszczy.
napięcie 3V może sie brac z baterii w alarmie, cofać się i wtedy tak będzie kondensatory w elektronice też potrafią trzymać napięcie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Temat zamykam. Samochód naprawiony. Okazało sie że jeśli nie działa zegarek, centralny zamek oraz nie można odpalić najcześtsza przyczyna jest walnięty bezpiecznik główny (150A). Po wymianie samochód przemówił.
Wyedytuj temat pierwszego postu dodając [SOLVED] będzie z kilometra widać że problem rozwiązany
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum