Wysłany: Pią Lip 10, 2009 08:04 [R75] Kłopot z zapalaniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Rano gdy jest zimny pali bez kłopotu za pierwszym razem Caly dzien jak jezdze w mieście pali normalnie silnik jest normalnie nagrzany Ale gdy wyłacze go na 2-3 godz i gdy silnik prawie caly ostygł ale jeszcze nie do konca nie zapala nigdy . Komputer pokazal bład z czujnikiem temperatury chyba powietrza ciagle pokazuje minus 40stopni czy to moze byc wina przeplywomierza ? ktory notabene jest odpiety .
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 23:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 08:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 21:47
jak pokazuje -30 a nie -40 to prawdopodobnie jest to czujnik powietrza ale tego zewnętrznego i służy on do klimy. Ale jeśli to nie ten to swego czasu gdy jeździłem benzyniakiem padnięty czujnik temp. cieczy powodował, że samochód nie palił. Jak jest w dieslu nie mam pojęcia...
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Lip 12, 2009 11:57
skoro PHJOWI mówi, że przepływka mierzy temp. powietrza to tak napewno jest ale mimo to bez przepływki można jeździć. Już paru ludzisków tu pisało, że jeździli bez podpiętej. Przyczyny szukaj raczej gdzie indziej...
Dzięki za iście błyskawiczną odpowiedź.
Od jakiegoś konkretnego modelu BMW ?
Jak możesz to napisz mi jeszcze czy łatwy jest do niego dostęp bo nie wiem gdzie on się znajduje. Jak zdiagnozowałeś że to czujnik wałka a nie wału ?
Czujnik i tak jest od BMW ( jak caly silnki ) wiec jak go wyjmiesz to prawdopodobnie bedzie tam symbol BMW i numer ktory podajesz w sklepie jak bedziesz kupował Pod kompem wyszlo ze albo walu albo rozrzadu Wiec kazalem wyjac ten na dole i sprawdzic wyszlo ze jest dobry wiec bylo jasne ze to ten na gorze ( na 90 % padaja od walka rozrzadu to sa typowe objawy z tym paleniem) Zdejmujesz pokrywe silnika i odkrecasz dwie srobki wymiana jest dziecinnie prosta Najlepiej wykrec najpierw czujnik i z nim idz do sklepu, moga byc bardzo delikatne roznice w wygladzie ale to nie ma znaczenia Ja ma anglika i u mnie jest po lewej strone wychodza z niego dwa kabelki
Może komus sie przyda.
Nastąpiła zmiana indeksu czujnika wałka rozrządu w BMW, odpowiednikiem czujnika o num. 2 249 320 F jest nowy: 7796054 (info z BMW).
W Warszawie w BawariaMotors - koszt nowego 390,19zł (dostępny od ręki).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum